2009年9月5日 星期六

2009 西藏辛苦之旅 ~ Day 13 @ 完結 & 戰利品編


11 Aug 2009

今天我們可沒有時間作最後衝刺.  因為我們飛機是下午二時多的航班.  跟師父約好了十一時到來送我們到機場.  所以時間只足夠我們去吃早餐.

我們又再一次到那間玉包子吃早餐.

回到酒店門口, 師父已經到了.  他真的很守時, 往往比原定時間早到.

還記得我們在山南時跟師父聊起才知道他連咭片也沒有.  沒有咭片, 沒有電郵, 如何做生意, 他很純真的答我們, 朋友會將多出來/撞期的生意轉介給他.  但當我們得悉他太太能讀漢字後, 而且只在家帶孩子, 我們就建議他讓太太代為閱讀及回覆郵件, 起碼可以接多一點生意.  所以, 當之務急是設立電郵帳號.  另外, 要印咭片.

上車後師父馬上派咭片, 估唔到他對我們的建議那麼上心.

去機場前先去租氧公司還樽.



好了, 我們向機場出發!!!  師父很好人, 接火車+送飛機都沒有額外收錢.  幸好我們選擇了買聯票.  經重慶飛深圳.  若選了先飛成都就慘了....因為飛成都機場停電關係, 所有飛成都的航班都被取消了...






估唔到拉薩機場蠻現代化的.




由拉薩飛重慶的航班只提供一舊"磚"的三文治.  真係用一舊磚嚟形容.  你睇清楚就睇到中間係一塊火腿嚟O架!!



雖然話中途站, 但所有乘客必須落機.  我們等了十多分鐘再度登機.



就此開始了我兩小時多的空中慘況實錄.....因為, 我座位後面換上了一位婦人帶住兩隻馬騮入坐.  兩隻馬騮不停將將摺枱開閂.  又我腳撐張椅背.  婦人還打算將兩隻馬騮留下後再找地方坐.  肥仔及細魔先後按奈不住到了前一排沒有坐的位去.  原本他倆一直叫我搬到他們那邊去.....但我想想, 如果我都走了, 起不是給了他們另一個機會再坐另一隻馬騮在我們後面.....no way!!!  我決定犧牲小我完成大我, 堅守岡位.

到了深圳機場, 我們選乘直通巴士直返九龍站.  對我來說實在太常方便了.

細魔既開心又期待, 因為他的愛妻號在九龍站等著他呢!

車上, 肥仔已經非常想念壽司.....決定相約未吃晚餐的愛妻號一起到千両用饍後才回家呢!!

戰利品



轉經筒.  上面O個個貴少少.  100元.  但係機場賣緊 960 元.  下面 3 個議價後 60 元一個.  一個自己、一個細魔、一個日本婆.



香類.  panchavati 就是愛妻號阿哥想找的.



這兩頂帽子在大街上一間專售老京帽子的店買入.  35元一頂.  兩頂 60 元.



送給大魔王的千手觀音唐卡



送給老父的佛祖唐卡



這倆款是買給自己的.  雖然有點貴, 但係真係好靚.  畫框是回港後找人鑲的.



觀音, 因為我細個媽咪已經將我契比觀音, 所以特別選了這張給自己保平安.



財寶天王 (即係財神), 梗係比我個肥仔啦!

不過, 全部都係冇開過光的.  所以係心靈上的安慰而已.

沒有留言:

張貼留言