2014年7月22日 星期二

AustRaLia FriEndShiP Trip ~ Day 5 @ YaRRA

4 Jul 2014, Fri


是日日本婆繼續返工,我和肥仔決定唔再重複去睇企鵝、動物園和海岸線睇風景。  我倆"他他條條"去酒莊食個 lunch。  不過,出發前肥仔見我 "整呢整滷",所以去 victoria market 買打蠔和包回來當早餐。



他在書上點選了這間新型的 "Oakridge Wines"。





好前衛的 Winery。



飯前先在試酒室品酒。



看著一大遍葡萄園,好 relax。



餐廳夠明亮、舒服。



我和肥仔都係細食,所以大家都選擇 2 courses。



我食魚,所以要白。 肥仔食肉,所以食紅。



簡簡單單,清清哋。 山口一口晒我哋。



離開後經過小鎮 Healesville。 肥仔駛車入去兜圈。 教堂 "St Brigid’s Catholic Church"



轉個彎就有另一小教堂 "St. John's Anglican Church"。



再到市中心。  雖是一個小鎮,但這兩座的餐廳絕不老土。



這裡有座古董火車站 ~ Yarra Valley Railway。  有老爺火車坐。



離開小鎮回 Melbourne。



澳洲除咗睇袋鼠、樹熊外,仲有牛牛、羊羊等。



回程後去 port Melbourne 兜圈睇睇。



是晚不打擾日本婆,我兩食自己。  去了 Hardware Ln 獵食。



最終被這家搬個老豆出嚟再加 20% off discount 嘅 PR 游說成功。



這裡氣氛不錯。 大部份餐廳都有隊 band 在門前演奏。




食品 OK 啦.....只係枱與枱之間較迫。  不過,埋單時真係要睇清楚,除了沒沒有給 discount 外,還計算了付信用咭的額外費用。 好彩肥仔精明,提醒了他們改單因為我們付現金。  他們即醒目地去再出單。

是晚肥仔要半夜起身睇世界杯,所以推掉了日本婆星期六早上的聚會大覺瞓。

沒有留言:

張貼留言