2007年8月12日 星期日

北海道之旅 - Day 2 支笏湖 > 苔之洞門 > 札幌及不愉快編


第二天早餐也是自助餐形式.  我配了和式食物作我的早飯.  食物較為清淡.



早餐後馬上check out.  先往支笏湖視察能否乘坐觀光船遊湖.  可是天氣惡劣關係, 湖面蒙蒙的.  所以, 我們決定拍過照後便驅車往下一景點 "苔之洞門".



由於有塌石現象, 所以, 這裡現在只開放前半部的路段.  滂沱大雨, 大家都只好撐著傘來欣賞景色.



天氣好的話, 這裡的景色實在很美.

由於天色問題, 我們決定早點到札幌逛街.  一到步即到酒店 chcek in.  今次訂了 "札幌站前Roynet".  Double bed rm 為每人 5250 日元連早餐.  星期六則稍貴, 要每人6250日元連早餐.



放下行李後先到札幌拉麵共和國醫肚及商場購物.



4pm 轉戰到 sapporo factory 參觀 & shopping.



由於沒有購物意欲, 所以坐在 coffee shop 嘆咖啡.



晚上我們選擇在館內其中一間放題烤肉店晚飯.

不愉快事件也在這裡發生.  老爸喝了3瓶日本燒酒後又開始意氣風發地說他的威水史.  又講他每次睇股票幾準幾準.  我心知他不大醉也wing wing 地.  為免出醜, 巳叫他不要說了, 專心吃吧!  其實, 我面色巳轉黑了.  但他還不識趣, 還向肥仔阿媽說因為她所以我個女要佢專心吃飯....咀巴還沒有停下來.  他又說邊個恰我個孫(意指我家姐個仔比我姐夫恰)我一定會撐佢.  我忍不住了"你可以同我收聲食飯嗎?".  不要以為這樣他罷休了.  在離開時他走向肥仔阿媽說"你以後唔好問我股票!  你記住, 你唔好o黎問我股票".  人家其實從來都不會問他意見.  只是碰面時找個話題聊聊天.  我即時喝佢了"你係唔係咁樣同我奶奶講o野!".  他即時面黑發老脾.  走回酒店的路上我巳不再和他說話了.  但他還在我旁邊說"我睇到邊個恰我個孫o架!"  老實講, 佢個孫都15歲, 大又大隻過佢, 高又高過佢.  駁咀不知幾叻.  邊個可以恰到佢丫!  他在其中一個燈位走過來說"對唔住".  不過, 我知道這"對唔住"並不是出於真心的因為他又來重覆佢個孫.  所以, 我又喝他了"你係唔係要撻著我呀!".  他又說"我都係想講對唔住o者, 又係我錯".  真係咁都得!  那個晚上氣得我七孔出煙.  其實我在旅行前巳向各人警戒收歛自己脾氣.  他還說我向他發出提示.

回酒店後還向我媽表示"佢o地以為可以control 我呀!  無人可以 control 我o架!"

ok, 我會記住呢件事.  因為上次旅行同樣口出狂言令我落淚.  肥仔覺得我為了他們巳付出了不少.  所以, 他以表明不會有下次了.  他說要他付錢要他付得值得才可.  他應為他為了我付錢請我父母旅行是知道我會開心.  但每次都因為老父令所有同行者都不開心.  這是不值得.  正所謂"貼錢買難受".    這我可同意.  我亦問心無愧.

沒有留言:

張貼留言