2008年4月12日 星期六

心頭好 - LV Palermo GM


星期四那天終於收到 2 間 LV shop 電話.  通知我訂的 palermo gm 已經到貨.  一係一間都冇, 一係就 PP & 半島間 shop 都打比我說到貨了.  掛線後一直諗緊點去告訴肥仔我要去取貨.  因為, 3月尾肥仔先買了一個給我.  這麼短時間又買一個肯定被炸型.  雖然這個是自己比錢.....但又實在太過份了.  不過, 我已經等了成半年了.....真係好想第一時間去取貨.

後來, 寫了一個短郵給肥仔告訴我要在7:45分前到 pp 取東西.  他走過時問我要去那邊取什麼......其實他遲早會知的.  那不如直接告訴他 ".....LV call 我, 我訂個袋有貨了".  他第一個反應當然縐起眉頭 "又買?!" 我回答 "咁人家訂o左, 又等o左咁耐...."  他沒好氣的走開了.  好擔心他嬲.....

幸好, 他沒有.  不過, 我知道是適可而止的時候了!  所以, 答應他我要"戒毒"....不過, 他擺出一副不肖的咀臉.  我承認這對我來說絕非易事......盡量吧!

沒有留言:

張貼留言