2010年6月22日 星期二

嗲精


假日一般一行三人到渡船街吃早餐.  例行公事就係跟手車肥仔阿媽去油麻地街市買餸.

剛過去的星期六在火辣辣的太陽下等肥仔阿媽買餸之時郤遇上牠.

這隻貓咪是一間水晶店的舖貓.  牠在舖外乘涼.  肥仔在牠前面行來行去兼扮貓叫.  點知佢好似大魔的女兒....有反應!  你"咪"一聲、佢又"咪".

肥仔企回車則跟後用手示意牠過來, 牠即刻一支箭咁走到肥仔跟前.  咁肥仔當然唔會待簿佢啦.  摸返夠皮.  我一直在車上透過舖頭的玻璃反射來看.  最後肥仔索性打開車門給我看.  個傻豬即刻跳咗上車.

肥仔趕緊把牠抱回車外, 免得人家以為我們拐帶.  見到這樣, 我忍不住走下車去摸摸牠.  佢真係好鬼嗲.



仲瞓埋係地上任摸.



之後仲表演"碌地沙".  自己係地上碌來碌去.

在我跟牠玩之際, 有一位十三、四歲的少年拿著電話跑過來要將貓咪拍下.  但他的動作絕不禮貌.  為免牠再一次受人不禮貌對待, 我將牠引回舖頭前去.

all photos by LX3

沒有留言:

張貼留言