2014年9月26日 星期五

小鬼 3+ @ SwiSS ~ Day 8 @ GEnEVa Parc Alfred Bertrand 公園編

7 Aug 2014, Thu


踏入第八天,肥仔特意請了兩天假跟我們一起。

是日由於星期四,cleaning lady 會到來做清潔,所以趕緊出門時間。

早上小鬼睡眼惺忪的時候,我使出西瓜引誘法來讓他起床。

由於經驗話我知,如果唔係佢阿媽,我直接去叫醒佢的話肯定"發爛渣"。 所以為免重蹈覆轍,我不經意地走進他房間。  扮收拾東西然後自言自語地說 "西瓜正在等候人家吃了他.....",小鬼不理我。  我繼續話"有人擒晚叫我留返比佢。 但係西瓜話佢等得好辛苦,叫姑媽媽食咗佢"。  於是佢突然答咀 "唔好啦! 咁我咪起身囉!"。 就這他就爬起床走去刷牙洗面。



他們到來前曾說小鬼可以到附近公園玩耍。 但來了這麼多天一直未有時間。 所以這個早上趁細魔要將公事清掉時,我這個姑媽媽先行帶他到公園去。




一知道去公園就拖著我一支箭似地走去。



幾興奮!



好心急!



沙池玩沙。



跟媽媽玩氹氹轉。



轉戰到滑管。



唔知整到咩,要媽媽去睇。



再爬去玩滑梯。



還是走回去玩他的最愛。



唔知發現咩,要媽媽去睇。



爬上去後等媽媽帶領玩行繩索。



小妹妹看著這個小鬼玩滑梯。



捉媽媽玩滑梯。



玩埋搖搖馬。



his "飛佛"..... 騎馬舞。



又玩返氹氹轉,不過一見上面比人放咗啲木碎就嫌污糟。  要媽媽幫忙清理得乾乾淨淨才繼續玩。



玩吓這個。



又再奔向他的最愛。



再回到沙池玩。



收到爸爸電話,我們可以收隊了。



再見了 ~ Parc Alfred Bertrand park!



上車等候兩男仕整理行李期間,小鬼對路過婆婆說了一些極無禮的話。 氣得他爸爸七孔生煙。 即刻趕他走。 大人們都七咀八舌去責罵他。 爸爸抱他入公園叫佢以後唔好返嚟。 鬧完、嚇完,爸爸要他想清楚最近所做的一切壞事。  去到下一景點後要一一數出來,若有遺留,即是被逮戒到修道院。

沒有留言:

張貼留言