2014年10月29日 星期三

VinTaGE HerMEs BirKin


最後一刻告別前在 vintage shop 入手了這個 H 年的 B 女。  35 blue jean Birkin。  襯埋那天在 bern 買的 twilly,靚晒。



其實那天跟朋友見完佢一眼已經念念不忘。 當時朋友已經不停叫我買啦買啦。 呢個色好靚呀。 當時我諗住仲有時間去其他地方嘅 shop 碰運氣。 所以叫佢冷靜啲。  係我嘅就係我嘅。 玩有緣啦。


雖然這間 vintage shop 已經䇄立在這舖多年,但係點都係响 shop 買安心啲。  不過,我有兩手準備,就係 shop 買唔到要入手 vintage 的話我都上網做過 research。  同埋經我咁多年買袋經驗去判斷。

老闆娘見我驗屍咁驗同我講話可以拎去 shop check。 之後佢仲响張單註明正品。



另外尋寶見到了這條 scarf,忍唔住入埋手啦!

沒有留言:

張貼留言