2008年12月14日 星期日

2008 希臘之旅 Day 20 @ 倫敦極速購物編 & 希臘紀念品

28 Oct 2008

到達倫敦希斯路機場後原本沒有打算到市區的.  因為出市區來回要四小時, 天氣太冷又是另一個因由.  據聞氣溫得六度.  我倆的衣服實在不夠.  但肥仔不想在機場呆等七個小時, 所以決定放我去倫敦吃個午餐兼ShOPiNG.



好耐無去倫敦o刺~!  好興奮呀!!!



走進Angus beef 餐廳, 叫了一份牛排 share.  因為我倆都係細食之人.  唔 share 一定食唔晒.





這座貌似教堂的建築物在一間百貨公司對面.



肥仔帶我去了一間百貨公司的 LV shop.  但係又冇心水款.  再加上佢竟然話冇 catalogue 可以睇.  咁咪算囉.  即刻轉戰 miu miu.

原本大袋相差幾十英磅.  但肥仔認為我大袋太多.  所以建議我買了這個細 size.  原價 560 英磅.  未扣退稅.  唔知香港平D定係O個邊平D呢



趕車前匆匆去了一間鞋店買入了這雙 boots.  90 英磅.

希臘紀念品編 :

其實今次沒有買太多東西.  但每次一定有些經典之作.  就係唔大件唔搬返嚟.  繼有意大利之比薩斜塔、南非之長頸鹿之後, 今次係兩隻木貓.  高度接近一米.




沒有留言:

張貼留言