2010年3月13日 星期六

沒有陽光的澳洲之旅 Day 1 @ Brisbane to Gold Coast

1 Mar 2010, 陰天

飛到 Brisbane 是上當地時間下午一時多.  走出機場準備取車.  天色昏暗, 陰天, 但不太熱.


 By LX3
今次因為公司有 corp rate, 所以向 Europcar 租車.


 By LX3
車款為 Hyundai I30.




 By LX3
另租用了 GPS.  雖然細細個, 但係講英文, 唔使好以日本咁, 我要做人肉導航員.


 By LX3
好興奮呀!!!  往 Gold Coast 出發, 期待那邊的陽光 ^O^  可惜, 不太樂觀......沿途都烏雲密佈.....


 By LX3
投宿 Sofitel Gold Coast Boardbeach.  接待員努力猶說我倆轉更高級的房間.  但失敗.  因為沒這個必要.


 By LX3
露台可以遠眺市內及海灘景色.....可惜, 天陰陰灰暗暗......



雖然這個地方名為"衝浪天堂", 但礙於天氣關係, 滑浪者寥寥可數.



放下行李, 洗個白白諗住出去, 但窗外正下著大雨 .

到大堂向酒店職員詢問那裡可以吃海鮮.  他介紹了一間叫 "Omeros Brothers Seafood Restaurant" 在 Marina Mirage Center.  落咁大雨, 肥仔叫我著對 crocs 出門.  其實我蠻擔心晚上晚飯時這個裝束不太好, 因為話晒老外晚飯時裝束好以著到去飲咁.

落咁大雨, 唯開車周圍兜下先啦....駛過 Muriel Henchman Drive, 叫肥仔駛進一個海灘邊沿的一個停車場讓我可以拍拍照.  由於下著雨, 所以沒有下車, 只在車上往外拍.  雨不停在打入車內.  鏡仔都要幫佢著返件自制雨衣 (膠袋+橡筋) 先可以伸出去影.



肥仔將車靠在 Surfers Paradise YHA at Main Beach 的停車場落車去打探周邊.  車窗外的景色就好似要打風咁.



 both by LX3
這樣的天氣, 決定在這裡停下來.  到 Mariners Cove 逛逛.  可能因為下雨.  有點寒意.


 By LX3
傍晚六時多的商場已全部關門.  水靜河飛......


 By LX3
肥仔又要講電話.  所以自己隨意逛逛看看那裡有景可以拍照.


 By LX3
走到一個後門.  推門可以看到怡人景致.


 By LX3
比較旁邊的餐廳後, 我倆還是決定酒店推薦的那間.....但我倆的裝束實在有點失禮....肥仔揹著背囊, 三個骨褲, 波鞋, 拎住把縮骨遮.....我就著住對 Crocs.  為免尷尬, 肥仔先向接待處人員展示裝束並詢問他們是否介意.  店員風趣地表示, 比錢我賺就可以了.


 By LX3
蒜蓉包超好味!!!!


By LX3
Natural Oysters 1 打.  由於是夜以海鮮主打, 所以我們開了一瓶白酒.  待應的推介好滿意.


 By LX3
Main course 我哋 order 咗兩道菜嚟 share.  第一道 ~ Barramundi fish


 By LX3
第二道 ~ Live Whole Lobster (Grilled).  好 juicy


 By LX3
這兒服務很好.  待應會在待餐時跟你閒聊, 但不會在用餐時打擾你.  食物也好好味.  怪不得這兒得到了不少奬項.

Omeros Bros Seafood Restauran



從香港飛澳洲是 2 月 28 日, 晚上九時半的航班.  在家可以食埋晚飯兼沖埋涼先上機....飛機餐真係越來越難吃....



由於起程當晚沒有直航機前往布里斯本, 所以要在悉尼轉內陸機.  在候機室等候接駁巴士.



雖然是內陸機的候機大樓, 但很新淨.



在這裡找到一間中式快餐吃午餐.  這間即叫即炒.  但好油膩, 味道一般.



買票後會給你這部好似 call 機物體, 食物備好後會亮起綠燈來通知顧客到櫃面取.

沒有留言:

張貼留言