2010年3月18日 星期四

沒有陽光的澳洲之旅 Day 3 @ Gold Coast to Brisbane

3 Mar 2010, 局部地區性驟雨

可惡呀!!!  要離開的一天, 天氣竟然好轉起來 !


By LX3
十一時許才出門.  由於時間關係 (趕 check out), 就近到樓下的麥當當吃早餐.


 By LX3
以為 check out 時間為中午十二時, 點知返到去房鎖不能用了.  原來退房時間是早上十一時.....哈哈.....又要走返到大堂去 extend 張房咭有效時間.





check out 後, 我們向 Currumbin Wildlife Sanctuary 出發.  好耐冇去動物園了.

天氣好, 心情都興奮點.

話明野生動物園, 梗係睇動物啦.



這頭鸚鵡就站在入口處, 好似扮演接待員的角色.



這位伯伯是義工.  為肥仔講解園內分佈.



先選擇了乘坐園內觀光火車到我最鐘意的 Kangaroo area.



袋鼠區可以讓遊人們自由地跟袋鼠接觸.  園內提供可以餵給袋鼠的食物給遊人自由購買.



園內指示跟袋鼠接觸應該蹲下將高度調至跟牠們相若.



最初老是奇怪為什麼有些好似樹枝物體從牠身體走出來.  後來才醒覺原來這隻是袋鼠媽媽, 小袋鼠躲進媽媽口裡.

肥仔突然問我個怪問題...."咁佢個袋咪好污糟?!"  我話 "應該都係O刺!  佢唔會洗吓隻腳先走入去O架O罵!"



呢隻袋鼠公唔知仲咩係咁反嚟反去



和平共處.





在袋鼠園還有雀鳥類.




在甜睡中的Tasmainian Devil.  好得意!!



下午一時, 趕住去睇 Totally Wild & Snakes Alive show.....入坐後不久又再下起大雨來....

看過狗, 蛇等表演後, 一環節是邀請現場觀眾一齊參與.  這個小朋友即刻舉起手來......但主持人請他出來時, 他開始有點猶豫.....最後硬著頭皮去....



主持人要求他將一隻活生生的白老鼠送到貓頭鷹口中.....原來貓頭鷹個口都幾大, 可以把一隻小老鼠吞掉



節目尾聲主持人捧住這頭非常可愛的 Golden Brush-tailed Possum 給觀眾們跟他照相.



這隻不知什麼名堂.  牠擁有一雙修美腿.



我最怕的蚚蜴.  雖然唔鐘意....但係呢張相又好似影得幾好.....



湖內都棲息了不同鳥類.



另一隻可愛小動物 ~ Wombat.  撞鬼!!!!  又突然落起大雨來.  好在肥仔個背囊有個 rain cover.  咁就天不怕、地不怕

別以為這隻是行動遲緩的小鬼, 原來佢一遇上危險時, 逃走速度可以達40km/h.....



終於走到我另一種最想睇的動物 ~ koala



幾難得影到冇瞓覺的樹熊




一日瞓到黑.



園內還有場地名為 ~ Green Challenge, 給遊客們體驗 65 項空中繩索.



這條超巨型鱷魚, 真係好鬼大條!!!



走到去睇這隻叢林袋鼠, 但係視線範圍都搵唔到佢蹤影, 原來爬咗去樹頂.  啱啱又落大雨.  搞到睇佢同影佢都鬼咁辛苦.

之後去睇埋 cassowaries、鷹、rainforest等再返去袋鼠園去摸摸袋鼠才離開.

下午三時左右開車趕往 Brisbine.  希望在肥仔要參加晚上的酒會前再多去一個景點.  但最後還是去不成.  因為我們輸入的名稱在 GPS 內找不到.  加上有些路段將原有的迴旋處改掉, GPS 出現亂子.

我們搞了好一陣子才成功逃離這個"百慕達三角洲".  回到 Brisbine 有點塞車, 還要趕往 check in 後將車還給租車公司.  因為肥仔接下來的一天還要去演講.  剩下我一個人, 車子用不著.


 by LX3

大會預定了這間 5 星級酒店 ~ Rendezvous Hotel.  但對我來說有點舊.  不過地點非常好, 又方便.  坐落於皇后區.


 By LX3

奇怪....酒店房間有個小型廚房.  還有微波爐可供使用.

一切搞掂後肥仔打算沖個涼, 斯斯然才到會場.  點知印度同事一個電話, 講咗好耐.  搞到他最後趕餐死.  不過, 我都好識趣, 他通話時, 我去幫他燙衫、準備好他要穿的東西.



Both By LX3
由於是夜食自己, 所以懶得一個人出門搵食去.  肥仔出門前代叫了 room service.  Pizza 乾"曾曾"


 By LX3
薯蓉湯還不錯.



出門前肥仔怕我悶, 叮囑我出去走走.  所以 "HEA" 到晚上九時許才執好個背囊, 拎埋支腳仔去影夜景.




路過肥仔參加宴會的會場, 站在外邊等了好一陣子.  希望見到一些離開的賓客有肥仔蹤影......又不敢打電話去騷擾他.......我最笨係冇諗到 send SMS 比佢......街上靜 "ying ying" 的, 等了一會都不見他....影咗兩張相後, 就乖乖地自己一個人返酒店.

沒有留言:

張貼留言