2010年3月30日 星期二

沒有陽光的澳洲之旅 Day 6 @ SunShine CoaST

6 March 2010, 天陰、局部地區性驟雨

今日肥仔好開心, 因為是星期六, 他終於可以暫時放下他工作上的煩惱去好好享受在澳洲最後的一天.


By LX3
我們起床後去 Queen street mall 那邊選了間露天餐廳吃了個 brunch.


By LX3
好大份呀!  所以, 侍應建議我倆們只叫一份 club breakfast.  嘩!!!!  真係好大份呀!!!


By LX3
另一款我們只點了有炒蛋、多士、煙肉及新鮮沙律菜.




By LX3
再來一杯香噴噴的咖啡....正!!!


By LX3
餐廳旁邊間懷舊戲院.



By LX3
剛巧有樂團在 queen street 上演奏



這兩個青年隨著奏樂做出鬼鬼馬馬的動作



退房前先到附近的 Old windmill 參觀.  拾級而上.



舊 windmill, 只可遠觀.



check out!!!  取車向 Sunshine Coast 出發....又話 Sunshine Cosat!?  點解又係落雨O架!?


By LX3
終於停雨了.....可以打開車窗拍拍照.



By LX3
雨停了, 所以我們決定去 Australia Zoo.  這個 Zoo 就係之前嚟香港捉貝貝的鱷魚先生開的.

一入停車場, 已經看到這輛有代表性的吉普車.


By LX3
入場費蠻貴, 每人澳幣 57 元 (約 400 港元).  一入場又落起大雨來.  有把遮都頂唔住, 肥仔要去買件方便雨衣比我.

以下圖片可能引起各位不安, 請有心理準備.....其實係我自己最怕的冷血動動....將這些動物相片縮細先.....

Komodo Dragon & Australian Lizards





american alligators & Rhinoceros Iguana



呢兩隻 Otters 好得意!!!  動作好快.  好難影!


By LX3
好大雨呀!!!!  由 cameron crocodile 穿過去 Koalas zone.



穿過 Australian Pavilion 去睇 kids' zoo.  好多不同種類的羊.



仲有牛仔....



再坐 shuttle 去睇大笨象.  唔知係唔係太大雨, 得一隻大笨象示眾.



原來 wombats 都好似寵物咁被人拖住去散步.



為咗避雨, 我哋走咗去老虎園.  但已經錯過了表演時間.



為了趕及在閉園前多看些動物, 所以再乘 shuttle 返到第一站頭後再行去睇呢隻行動速度超慢的 Aldabran Trotoises.



其實, 對 jack-purcell 已經入晒水....但冇理由就咁放棄.  所以繼續行.  去睇 Dingoes



參觀完這個 koala island 就要離開了.  因為已經差不多五點閉園時間.



驅車前往 kings beach, 去到 Dingle Ave 盡頭的海灘.  好大浪.

肥仔停車去便利店買個甜筒食.  再順便問吓店員附近店舖營業時間.  原來除咗餐廳, 所有都已經關門......唉!  唯有去第二度搵食啦.


By LX3
搵到一個似樣少少的小市鎮 ~ Maroochydore.  兜咗兩個圈, 去到 Sunshine Plaza, Horton Parade.


By LX3
巡完一輪, 選了 Pig 'N' Whistle Pub Dinner.  這間是英式餐廳


By LX3
沒有點太多....味道一般啦!

By LX3
食飽飽就要啟程去 Brisbine 機場lu......途中去油站加油時, 肥仔發現休息站內的 food mall 有個洗手間可以淋浴.  佢仲事先視察環境, 其乾淨程度及測試有冇熱水讓我安心使用.  但最後我都係覺得怪怪地.....沖完開門就係 food mall 大堂......所以婉拒了.

去到機場, 肥仔先將我及行李卸在 departure zone.  我哋諗住執好先去推車仔嚟運行李.  唔知道有時限.  肥仔去推車O個陣個死"實蕉"行埋嚟問我O係度仲咩, 我答朋友去拎行李車.  佢話"仲咩唔拎咗D行李落嚟先去拎車?!  quick!  quick! quick!"  一見佢咁講O野, 我厲一厲佢都費事啋佢!  無 D 禮貌.  抵佢一世做呢個位.

check in 後先去辦退稅手續.  幸好, 機場個 lounge 有獨立淋浴室.  只係毛巾已用完, 無法提供.....算啦!  上機前有得沖個涼、洗個頭已經好好....



起機前依然下著雨.....整個旅程還是在雨中下結束.....



By LX3
到港前的早餐....

沒有留言:

張貼留言