2011年3月20日 星期日

OnE daY TrIP to LyON


20 Mar 2011

這天天氣不太好, 所以肥仔最後放棄去滑雪。  改去法國里昂。

估唔到里昂天氣非常好。


到步後先市內觀光一會兒.....從停車場走出來就是 Place des Terreaux。  噴泉就正正在這廣場上。  而 Musee des Beaux-arts de lyon 都在廣場旁邊。



拱形頂的建築物是 Opera National De Lyon。

右下圖是 Sanctuaire Saint Bonaventure。

左下圖是 Palais du Commerce La Bourse。


不過途中遇上示威....


為安全, 肥仔決定走進另一條小街, 路經一間土耳其小食店, 決定先行入內醫肚。  每款 8 歐羅。


沿著購物大道走, 可以走到去 Place Bellecour。


廣場上仲有班年青人好生鬼咁表演大合奏。  唔會死死板板咁齋企。  雖然唔係好專業, 但係誠意搭夠。  搞到我都覺得應該比少少錢作奬勵。

走到這裡, 我要肥仔讓我逛逛春天百貨, 因為我想幫同事買 LV。  點知這間是沒有 LV & Chanel.....too bad。

既然來到, 也逛逛吧!  還要人家正在舉行大減價, 點可以錯過呢!  首先看上那天在他同事家飲紅酒杯一套 Riedel, 買 6 隻多送 2 隻。

之後再看上個 le Creuset (好似係 22 cm), 129 歐羅仲有 30% off 約 1000 港元。  不過肥仔話重......我諗住返香港都係寄倉啫.....有咩所謂喎!  唉....不過佢唔想, 咁算啦!

最後買咗套杯走, 不過路經退稅 counter 見到買滿 175 可以申請退 10%。  如果係咁, 我買埋個 le creuset, 咁咪可以再退 10% 囉!

不過, 肥仔又話重.......算喇!  算喇!  走喇!

真係頭頂颷煙!  我心諗香港買又話貴.....在這裡買又話重......咁即係邊度都唔好買啦!


之後去山上的 Basilique Notre-Dame de Fourviere。


可以從教堂左手邊的瞭望台俯瞰城市全景。


晚飯求求其其選了這間餐廳......


前菜我們都吃鵝肝, 主菜肥仔吃鋸扒, 我則點了 sole 魚。  條魚雖然炸過, 有點油, 但外香內滑。


餐廳對出有這樣美麗的夜景。

晚飯就開車返瑞士。

沒有留言:

張貼留言