2012年5月29日 星期二

StAuB ~ 소갈비찜 韓式炆牛仔骨 (附食譜及做法)


前兩天在 Taste 買了些急凍牛仔骨, 唔知整咩好。 網上看到人家煮的韓式炆牛肋骨好吸引呢!  所以, 用牛仔骨都照煮.....嘻嘻!

參考食譜 : 小肥羊 YM blog



我的當然同原著有點分別.....因為原著用牛肋骨, 我用牛仔骨。 原著用貢梨, 我樓下 360 超市竟然一個都冇.....我求其見係梨就買。 咩都有.....係冇貢梨, 無理由因為咁唔買走去奧海城間 Taste 㗎!  怪自己一入去望到以為係梨.....執到成車仔嘢再走埋去先知原來係芒果....激死!

另外原著係用另一款韓式醬.....不過我雪櫃有瓶之前在 taste 買的韓式醬, 只用了少少的, 所以唔好嘥, 用埋佢。

材料
牛仔骨 2 包
白蘿蔔 1 個 (細少少的)
紅蘿蔔 2 個
紅棗 5 粒 (要有核)
粟子 1 包 (超市一 pack pack O個種)
梨 1 個
韓式牛醬 2/3 瓶
薑片 3 ﹣ 4 片
蒜頭 10 粒

做法
1)粟子去殼, 去皮。
2)牛仔骨飛水 (原著要洗淨.....我自己一向習慣牛都係唔洗O既)。 飛水即係滾水放下去, 1 分鐘左右撈起隔水。
3)兩款蘿蔔切球狀, 我都有跟原著....因為原著話韓國人係咁做.....無人知點解。 不過, 唔想花功夫可以切件。
4)梨去皮用攪拌機打成茸。
5)紅棗洗淨
6)煲滾水放入牛仔骨, 薑片, 蒜頭, 紅棗, 梨茸, 韓式醬大火煲滾, 加蓋轉細火炆一小時 (其實用 staub 應該唔使咁耐....不過自已未掌握到時間, 所以跟原著)
7) 一小時後放入粟子及蘿蔔再以大火煮滾後加蓋轉細火炆一小時。
8)炆完後試味, 唔夠鹹可以加少許鹽。 但我試味覺得夠味。 所以沒有再加。

小秘技 ~ 如何快速去粟子皮
燒滾一鍋水, 將去殼的生粟子倒入煮 3 ﹣ 5 分鐘後撈起放入凍水中 3﹣5 分鐘後用刀仔刮起粟皮即可。

沒有留言:

張貼留言