2007年12月15日 星期六

斑蘭戚風蛋糕 - 我很醜, 但我很好味!


一向好鐘意食新加坡種斑蘭蛋糕.  所以, 在蔡師奶廚房個blog 到找到食譜後, 昨日托了朋友買了斑蘭葉.  可惜獨欠"椰汁".  由於我係一個懶人, 所以唔會特登走落街買.  見屋企有椰絲...我就用椰絲加水放入攪拌機將佢打成"椰汁"  另外, 食譜話加少許水將斑蘭葉打成汁.....對我嚟講"少許"即係幾多呢.....死O刺

anyway, 又抱住我做人宗旨"有斷估冇痛苦".....最後用同樣時間&火侯去焗.....第一次唔熟.  加多5分鐘再加猛火.  第二次都未得.....第三次, 一不做二不休......焗佢多15分鐘.  搞掂!   可能水份太多.  所以比較難熟.

起模時手勢唔好.  搞到佢爛溶溶....  不過, 試味後都好滿意又軟熟.

沒有留言:

張貼留言