2007年12月8日 星期六

學"痴"法式甲片



擒日到靚女朱迪上老師家上最後一課 gel 甲.  諗返都真係唔係幾好意思, 懵吓懵吓咁咩都冇帶, 兩手"fing fing" 就走上去.  真係失禮死人.

今堂學"痴"法式甲片.  真係啱晒我呢類懶人.  都幾易 handle.  朱迪老師示範了痴甲片後, 用 gel 及水晶粉完成的程序.  水晶粉的一隻手指還為我示範了如何做出變化.  所以第一幅圖的中指就是朱迪老師的作品.

最後, 朱迪見我完成了左手做右手後還有時間剩.  就幫我好快咁拆晒左手D舊甲.  又等我痴晒甲片後幫我極速用水晶粉完成晒隻左手.  等我返屋企唔使又開壇作法.  佢真係實在太好人.  唔該晒.

去佢度學甲真係獲益良多.  仲要又食又拎真係萬個唔好意思.

多謝晒!  我會記住你教我O既O野.

沒有留言:

張貼留言