2008年1月27日 星期日

大阪, 和歌山 & 京都之旅 Day 10 - Rinku Premium Outlet & 戰利品編


25 Dec 2007, 天陰

原本諗住去7日.  點知最後整整o下我o地決定o係這天christmas day 先返香港.





這兩份就係我o地早一晚o係太丸超市買o既便當當我o地o既早餐.  因為我o地今日一早要由京都返大板近機場個outlet.



這個摩天輪係o係outlet對面.



11時左右到了個outlet.  先到timberland, 肥仔見我對一對白色boots好似有興趣就即刻叫我試.  仲要係港幣600蚊有找.  所以, 佢係咁叫我買.  原本唔係話特別鐘意.....佢咁誠意誠誠...咁就買啦!

我個肥仔係唔餓得o既人.  所以一定要留時間比佢醫肚.




我o地o係outlet 個 foodmall 食.  都好多選擇o架!  我食我最愛蛋包飯.  肥仔食佢最愛拉麵.



你o地睇下肥仔幾努力將最後衝刺的戰利品東塞西塞.  因為我o地十日行程已經完滿結束....要返屋企o路.

返到香港機場, 我o地拎完行李諗住出海關走人, 點知我突醒起我o地留底o左呢兩箱o野未拎. 所以, 拿拿冧走返去.













今次其實唔係買o左好多戰利品咋.

沒有留言:

張貼留言