2008年1月7日 星期一

What a short trip - 3 days / 2 nights in Singapore


今次去純粹因為同事結婚請飲.  所以, 去咁短時間.

不過, 未發生過的事都發生了......去到機楊先記得自己未買旅遊保險.  拿拿冧打去渣打度買.  好在 check in 咗未入閘都仲得.

同肥仔食完早餐入閘又發生不可思議O既事.  話說我平日都好謹慎, D衫唔會袋O野嚟過x-ray.  點知今次冇響機都要搜身兼搜手袋....肥仔話係抽樣檢查喎.

去到新加坡, 落鬼咁大雨.  返到酒店 check 埋 in 大概4點幾.  等到成5:30冇雨先出去.  行咗一陣冇咩睇.....可能因為香港依家係冬天關係.  見到夏天嘢唔係好想買.  雖然見到佢哋都大減價中.

今次住返同事擺酒間酒店 Le Meridien Singapore.  話就話5星, 覺得有D舊.  不過, 勝在房間夠大.

仲要原來呢間酒店就係我上次住O個間 cheap cheap 酒店對面.....今次要比多一倍價錢O架.....

原本今次去沒有告訴我之前在那邊好好朋友的舊同事, 因為不想打擾她.  不過, 佢都搵上門....我倆為免擔誤去飲O既時間, 跟她只在酒店附近找間食店邊吃邊聊天.





我點了肉骨茶及一碗馬拉式湯粉, 又飲薏米水及吃芒果布甸.  聊天其間她告訴了我一個壞消息.  相信這個消息不到幾個月便會發佈.  但我也希望這個消息永不公佈.
喜酒大概四十幾圍.  但係佢哋係7時cocktail.  cocktail 時係冇影相環節.  影相係到新人逐枱敬酒時才拍.



這是一對新人送給賓客的小禮物.  據同事門說這次開席時間較一般遲.  8:45才開席.  所以, 有些人吃到第五道菜就走了.  散席也差不多11時了.
航班是今早11:35.  大概9:30就去到機場, check in 後地勤小姐告訴我閘口較遠, 最遲9:45分要到閘口.....等我趕侯趕命去到......點知過完x-ray諗住登機....點知人哋做緊飛10:10分O個班.  我又諗住過咗x-ray又唔返得出去.  攪到我企O係閘口又冇得坐, 因為x-ray 之後要過冇boading pass 先可以入侯機室.  咁counter 都未開.....最後空姐走嚟問我點解企喺度....一輪癈話後佢問我返唔返出去...不過, 又話counter都就開, 如果我想就由我喺度等.  點知過咗一陣x-ray關員要我返出去.....激死我.

返到嚟大概三點....一個短 trip 就完了

沒有留言:

張貼留言