2008年1月20日 星期日

大阪, 和歌山 & 京都之旅 Day 8 - 京都市神社遊

23 Dec 2007, 晴

京都市有好多神社, 我好貪心希望可以爭取時間有幾多去幾多.  所以, 這天的行程都安排了去參觀神社.



先去金閣寺.  不過早上太陽不夠猛.  所以, 影出o黎一啲都唔 sharp.



寺內景觀。



當我影完右下角張相o個陣, 有個鬼佬好好奇咁走去我企個位度望....可能佢諗緊我影咩.  跟住見佢又影.  其實, 我係見個屋頂一層層, 好靚.  所以影.....



不少人都會在這類茶寮歇歇.  我都想....不過, 要爭取時間去下一個景點.  咁唯有影張相算了.



跟住去了北野天滿宮.  宮內有好多梅花.  可惜冬天, 冇梅花睇.  我諗梅花盛放會好靚.



天滿宮內有好多牛雕塑. 據書介紹, 傳說將自己有毛病的身體部位接觸牛像便會不藥而癒.




宮內景緻。



走過這條還可以看到少少紅葉的公園就可以去到下鴨神社.



聽聞這是其中一座最古老的神社.




神社景觀。




到了平安神宮後, 肥仔沒有一起進去.  因為周公搵佢, 所以佢決定在車上瞓一覺.



我就自得其樂。



泊完車去八板神社o個陣, 又見到一個體驗古著的情侶.



很多人到八板神社參拜.




我倆從西樓門進社.  一直走到円山公園.



順路走到日本規模最大的知恩院.  可惜, 來時已晚.  關門了.



大雲院.  可以付費登上衹園閣(右圖) 觀景.







古色古香.



這天晚上左揀右揀, 最後去了一間平民食府.  雖然平, 但係味道一般.

沒有留言:

張貼留言