2010年11月20日 星期六

2 days TrIP to Luzern & ZuRicH ~ day 1


20 Nov 2010


由 geneva 開了兩個半小時的車前往 Luzern。  記得以前跟家人參加旅行團, 瑞士就只有停 Luzern。



這條橋 ~ KPELLBRUECKE可以話係這裡的地標。

據資料這條木橋是建於14世紀 的木制廊橋。 廊頂上約有 110 幅彩繪畫。  彩繪畫曾被大火燒毀後再被修復。

橋中間的八角形水塔是以前的哨站。





JesuitChurch 在河邊。



走到去 Rathaus, Town Hall 背面的的鐘樓。



之後走到去舊城廣場 Gerbergasse 購物街。



由 gerbergasse 行到街尾就係 Spreuer Bridge。



前面睇 water spike 比較清楚, 但係圍晒板, 所以睇唔到。 接著肥仔去麥當當買兩個包上車食, 再轉移位置去 Lion Monument。



進入 Lion Monument 前會經過 old swiss House.....不過其實係一間餐廳。



這紀念碑是我以前去嚟琉森給我最深刻的印象的,  除了手工精細外, 故事都令我有深刻印象。  這紀念碑是紀念法國大革命時期那班誓死保護法王路易十六而犧牲的瑞士雇傭兵而雕刻的垂死的獅子形象的紀念碑。



紀念碑另一個出去會經過冰河公園 ~ GLETSCHERGARTEN。  不過我們沒有興趣, 所以沒有入內參觀。

琉森就到此為止。  出發去 Zurich。  車程約四十五分鐘。

幸運地一駛進市內就在 Qtouai 找到錶位。  仲要係過咗收費時間。



車位在河邊, 對面的帳縫在晚上有演出的。



經過 Wasserkirche。



這座教堂坐落在河的對面, 通過 Wasserkirche 後的橋可直達。   天黑加上背光.....主體太黑睇唔到添



這座 Grossmunster 係這裡的大教堂。

差不多五點天就開始天黑, 加上星期六是 shopping 最後時機, 所以決定不去找景點而去 do some shopping 先.....

行去舊城區, 竟然喺呢度的鞋店比肥仔買到對平、靚、正的皮鞋。  最重要係有個尺碼.....你知肥仔幾高O架啦......呢度啲尺碼對佢嚟講係巨人著O架O罵.....



之後就去搵酒店.....其實我哋一早睇書已經有咗目標, 所以直踩去這間酒店 ~ Hotel Adler。  酒店二樓一露台有隻牛半身突出凌空掛在外牆上。  幾特別!



百多法郎的房間都滿了, 只有這個套房, 成為 250 個法郎 (約二千港元)。  不過, 可以無線無限上網。  肥仔話無野緊要得比我上網。  仲要裡面翻新過, 好新淨。  所以房租貴少少都物有所值O既。

肥仔問酒店職員那個錶位係唔係可以泊過夜, 職員當然話最好你泊喺佢哋個停車場啦...30 法郎.....嗯.....但係我明明睇到個車位係星期一至五 8-210hrs, 星期六 8-1600hrs。  星期日無寫....咁即係唔使錢啦!  但係最大問題係佢有一句寫住最多兩小時。  咁即係點呢?!

肥仔話食完飯再考慮吓先......是夜我想試食芝士火鍋, 肥仔見酒店間餐廳都好似幾好所以去訂位。  點知 fully book.....一係就要七點交枱....但係肥仔知我仲想出去行, 所以算了.....



邊行邊用部 LX 3 拍夜景, 部機實在沒叫我失望.....冇落腳仔都有咁O既效果, 實在抵讚!  沿路都諗住去取回架車泊返去酒店....費事因小失大吖O罵....點知好彩去到嗰陣有個識講英文O既老太太啱啱嚟取車, 佢話只要在不收費時段就泊幾耐都得.....好開心!!

於是我哋就咁拎行李返去酒店....晚上六點店舖都關門了, 只有食肆在營業, 所以我和肥仔都諗住去酒店間餐廳搏一搏.....七點交枱就七點交枱啦!

點知去到個女子又話比我哋八點交枱....不過, 無所謂...因為我哋兩個都唔會食好耐。  真係好多人!


終於一嚐芝士火鍋滋味.....不太喜歡......因為食嚟食去都係麵包+芝士。  肥仔話其實佢哋有時用薯仔或牛肉來代替麵包....不過點都唔夠我哋港式火鍋精彩....但係去到人哋地方點都要品嚐一下人家O既地道菜式。




幾特別, 張單放喺個音樂盒裡面。

沒有留言:

張貼留言