2011年6月3日 星期五

洗衣事件


話說某天早上我們要洗衣, 於是我叫肥仔返工時走到工房看看時間表。  原來除了星期五, 其他早上都是自由時間。  不過部機正在有人使用中。  叫我 9:45 左右才落去.....抽住三大袋落到去。  見部機已經停O左, 不過未有人收。

我費事比人投訴話我O地唔尊重佢, 所以我等等等!!!

我一開始等就即刻用個電話 stop watch 嚟 count 時間!  因為我唔可以無止境咁等, 仲要有證有據去鬧人。  費事O的衰人無理取鬧!  我等足十五分鐘先郁手, 實在人至義盡!

返到屋企我又要用個電話準備好一大堆鬧人翻譯....等去到如果同人嘈都有嘢講。  最記得肥仔上次比人問佢等十分鐘唔得咩呢句話。  如果今次再有人咁講, 我就肯定會剷到佢上天花板, 一定會癲咗咁問佢 "if you don't want somebody touch your clothes, why you asking someone to wait for you here not yourself come 5 mins earlier to collect it?  why!? why!? why!?  i tell you why!!!  it's because you are selfish and not considering others!!!!  since this morning is free schedule, everyone has their responsibility to collect the clothes on time!"

不過之後落去冇人, 所以留返下次用。

洗到最後O個機, 夠鐘落到去, 點知發現部死機洗到剩餘三十分鐘斷咗電!!  搞到又要插咭等佢通返電再洗!  真係費時失事!  洗衫要我"騰"足幾云!!!!

真係洗衫都咁辛苦都唔知為咩!!

唉!  真係人都癲!!!

沒有留言:

張貼留言