2015年3月30日 星期一

2 S @ FuRaNO


趁 seasons end 前又出動。 所以其中一個 S 係 Ski。



第二個 S 就係 Shopping。  最初肥仔計劃只去 outlet 就直蹂雪場,不過佢知我呢排見円跌咗,想入手哈蜜瓜,所以就將滑雪行程推遲 2 天。  比我响 N 週年紀年日去 shop 餐飽。 



除了我目標哈蜜瓜外,還買了兩隻型錶。  行去買哈蜜瓜嗰陣其實肥仔行到眼瞓,我叫佢不如搵個地方坐低休息,我自己去。 不過佢一聽到去哈蜜瓜即刻精神返。  話我成日睇少個零,唔跟住去容咩易用架車嘅價錢買個袋返嚟。  哼!

在 bic camera 亦無諗過買錶,但走錯方向去了錶部。  於是就轉一圈吧!  看看大家講最貴嗰隻 seiko gps solar 錶。 超貴! 成 300,000 円 (約 19,500 港元)。   成兩皮買 seiko....我不如買 H 銀包。  而 H 錶唔貴,但係頂唔住太女人。  肥仔突然睇到隻 Citizen 的太陽能錶,佢好鐘意。 買入 32,200 円 (約 2100 港元)。  我就等佢比錢之際走去 g-shock 睇。 見到有隻又係 gps solar 錶。 好型呀!  88,000 円咋。 約 5700 港元。  我自己鐘意呢個款多過精工。 所以一於入手。



第二日 shop 淨係 Bic Cam、JR tower & Daimaru 已經 shop 咗成日。 好彩個背囊容量大,第二日 shop 嘅時候將大部份零零碎碎啲戰利品塞晒入去。  成個鞋盒、呢個溫熱眼罩盒、衛衣 one piece、一個小型帆布袋、 2 對冬天毛毛拖等。



除咗 shop 都要醫肚嘅。 outlet 都係呢啲啦。



晚上原本打算食 しゃぶしゃぶ,但係搵唔到。 所以路經這間,見好多食客,於是就幫襯了。
又唔錯喎。  唔怪得之咁多人啦。 消費了 11440 円。

海へ  南 6 条店
北海道札幌市中央区南 6 条西 3 丁目
tel : 011-531-1682



Day 2 午餐就去食我肥仔最鐘意嘅拉麵。 由於整天在 JR Tower,所以拉麵就去了拉麵博物館。 是次選了白樺山莊。 因為每次都見到排長龍。  這店每張枱都放有免費烚蛋給食客,讓大家食麵前清清你個味蕾。 另外,這麵店沒有煎餃子,有種好似九菜煎包感覺,個皮仲煙煙靭靭。 好味好特別。



行到攰,tea 吓先。



晚餐選了在大丸 8 樓一間有 しゃぶしゃぶ 的餐廳的 ~ 北の麩庵 。 set しゃぶしゃぶ 每位 2057 円咋。 好抵食。  連飲品 5140 円咋。



第三日出發去 furano 前,突然想食海鮮丼。 隨手响租車公司取的介紹書選了一間。  去了一處中央卸賣市場。 



範圍不算大。 所以很快就逛罷了。 然後就選了這間用餐。  這兩款丼各 3210 円。 口㾗,想食螺/蜆類刺身,點了這盤 3500 円的。 正!



好多選擇,不過無褔消壽。



去到雪場已經差不多 4 點了。 因為肥仔為咗保護我個哈蜜瓜盒,免回上海時被發現打稅,所以先入富良野市買個大紙箱。  所以花了些時間。



房間又是我們最愛的一款。 



 是次入住 10 樓,向雪場。  最靚景觀。



第四日,開始我們滑雪玩樂了! 不過天色不太好。 沒有陽光。



第五天天色較好。 有點陽光。



但之後又開始變得陰暗。   下起雪來。 雪場運作至四點。 而我倆肚子又不餓,所以索性 skip lunch,一直滑到 3 點左右就收檔了。 



第六日,好好天呀。



由於太好太陽,近山腳積雪溶化。



於是被肥仔捉上山。 左邊黑色 trail。



於是就 keep 住玩呢條黑 trail。



靚景。



第七日實在太暖喇。 啲雪溶得好勁。 濕雪花腳力平衡,而早一日滑黑太多了。 這天沒什麼腳力 handle 黑 trail。 所以 hea 住滑。  滑到三點左右收工。  晚上出去食完飯回來逛逛酒店那條北歐小村的商店逛逛。



每次滑完都去浸溫泉。 鬆弛一下。



第八日要走了。  肥仔已經將我個哈蜜瓜連部份戰利品打包好了。



  為咗減低風險,我唯有袋中袋。



去到機場,幫上海老馬朋友買日本威士忌。 點知....想要嗰啲牌子一樽都冇。 原來依家已經實施一人只可買一樽。  強國人掃奶粉,香港人咪一樣掃晒人哋啲威士忌。  旅程又完了。 肥仔要返嚟印銀紙了。



每日滑完雪,浸完溫泉都有零食同清酒嘆。



酒店西餐分別幫襯咗兩晚。



其中一晚想去這家曾經吃過又服務不錯的,但一踏入門口沒有待應接侍,壽司枱師傅望吓我哋就耍手擰頭示意我哋走。  冇計啦。 人家唔做我哋生意。  這照片是舊的。



於是肥仔突然想起這家又曾食過的。  這家店的人真的很 nice。 知道外國人很歡迎。  生蠔很新鮮。 超正。 



所以最後一晚又去翻兜。

日の出町 3-22
tel : 0167-39-2345



其中一晚去咗另一間。  又係樣樣都有。  這餐消費了 7000 円左右。



這家店用電子板落單。 唔使有溝通煩惱。  而且坐位都間有隔板。 好有私隱。

うまいものいっぱい いろはにほへと 富良野店
〒076-0031 北海道富良野市本町3-5 
Tel : 0167-22-8371

沒有留言:

張貼留言