2008年11月26日 星期三

2008 希臘之旅 Day 11 @ Licabettus Hill & Kolonaki Square, Athens, Greece

19 Oct 2008

這天繼續在雅典的行程.



先去 Licabettus Hill.  講起這個山真係火火哋.  我以為佢哋架登山纜車好似香港咁, o係山腳就有得坐.  點知係要人徒步上三分之二個山先可以搭到架纜車.



纜車用 2 分鐘時間上到山頂.  我倆最初擔櫈仔霸頭位.  點知原來架車係o係地底行駛, 無o野睇o既.





山頂除可以看到市區外, 更可遠眺 Piraeus.



山頂上還有這座教堂 ~ Agios Georgios.



還有餐廳及咖啡館.  景觀實在很不錯.



繼而徒步去了咖啡館林立的 Kolonaki Square.  由於這天是星期日, 所以只有咖啡館/餐廳開門營業.



肥仔點了這杯愛爾蘭咖啡.  可惜佢覺得非常難喝.  因為有酒.



除了飲咖啡、吃三文治還順便在這裡上上網.



之後又回到 Palaka 其中一條購物大道.  由於星期日關係, 99% 店舖都休息.  街道都是冷清清的.  只有這個伯伯在賣小吃.  身為香港人實在有點不習慣.



一直向 Monastiraki 走會見到這個小教堂 ~ Panagia Kapnikarea.  可以推門入去參觀.  但內裡人頭擁擁, 所以不便拍照.



在小教堂向左邊走會到達這座較宏偉的大教堂 ~ Evangelismos tis Theotokou.



下午四時天色開始灰暗.  我們正打算徒步返回 Athens Gate Hotel 取回細軟登船去.  二十分鐘後......



原本我倆站在白色位置.  但越落越大.  所以拿拿冧走咗走上依家擔住把遮個女人後面個大廈的入口.



好在果度有張櫈比我坐.  坐在那邊一直埋怨自己將把遮放在行李內.  後來見雨勢稍為轉細我倆馬上冒雨跑去車站乘車返酒店取回寄存行李.



今次再上船之後竟然在床上放著一份禮物.  最冇用O既都應該要數那部菲林機了.

沒有留言:

張貼留言