2008年11月18日 星期二

2008 希臘之旅 Day 7 @ 1st Round Easycruise ~ Paros, Greece

15 Oct 2008

這天去了 Paros 島, 船靠在港口 Parikia. 由於這個島是屬於海灘渡假勝地, 所以沒有太多遺跡名勝.



這座小教堂在碼頭左手邊.



這座 windmill 屹立在一個迴旋處上.  走出碼頭就可看到.





這座名為 Panagia Ekatontapiliani 算是島上最大的觀光點.



其實這座教堂外觀極度平凡, 但內部裝嚴肅穆.  話時話, 其實我幾鐘意去教堂, 因為我覺得幾安靜.  好舒服.



從外圍看教堂的背面更靚.



沿著教堂背面向上走就係考古博物館.  可惜, 我們以錯過入開館時間.  原來這博物館開館時間是在 0821 - 1445hrs.  我們去到剛剛 1451 hrs.....



既然如此, 我倆唯有轉戰舊市街.  由於正值當地休息時間, 所以成條街好似死城咁.  不過, 我反而鐘意.  因為可以慢慢影.



這座舊城堡 Frankish Castle 座落小街道中.



所有屋都掃上白色.  門和窗框多數係藍色.  因為希臘國色係藍白色.



走上半山有另一座教堂.



又係教堂, 但係每間都有唔同特色.



夏季過後餐廳都變得冷清清.



以前 D 人連棺材都用大埋石做.



沿著海旁走, 可以見到海水清澈見底.  仲有好多海膽.

晚餐我又係揀魚.....


沒有留言:

張貼留言