2010年5月2日 星期日

2010 帶耆英們到日本東北追櫻 ~ Day 3 @ 仙台


19 Apr 2010, 天晴

早上先帶大家觀光.  下午才返回仙台給大家自由購物.


第一個去的景點是仙台藩主伊達政宗之墓 ~ 瑞鳳殿.


由停車場先經過瑞鳳寺.


寺旁有一間幼稚園.  日本仔連架校車都花心思.  幾可愛!!  坐著佢都開心 d.


瑞鳳殿 1931 年被日本政府例為國寶之一.  但這殿在二次世界大戰期間遭到空襲而被燒毀.  現時的瑞鳳殿是在 1979 年重建.


好精緻龍頭出水口.




豪華絢麗的桃山式建築.

整個範圍由瑞鳳殿、感仙殿、善應殿、妙雲界廟、御子樣御廟及資料館組成.  參觀須時約 40 - 60 分鐘.


在資料館門外有棵櫻花樹也正在開花.


接著到青葉城址.  城址範圍有一座護國神社.  在這所神社買了一個護身符給家人.


小狗也喝神社前的水.


畫得好靚的祈福牌.


伊達政宗公騎馬像屹立在展望台範圍.


從這裡可以一眺仙台市內全景.

返到仙台市後, 肥仔見累, 所以泊車後先躲在車上睡一覺.


我則之前受朋友所托在日本代買 GF1.  因為價錢比香港平 2000 港元左右.  所以第一件事先去一站式電器百貨 ~ Labi, 因為這天是唯一一天在大城市內的購物日.


走了第一轉時, 行遍整間百貨店都找不到.  所以, 帶著耆英們到車站附近的商場逛.  老父則選擇到書店看書.


和肥仔取得聯絡後, 我們到停車場旁的烏冬店來吃個輕膳.


肥仔未有跟我們聯絡上時, 走到附近的市場買了兩盒士多啤梨.  300 yen 一盒, 都算幾平.  好香, 甜味一般.


飯後驅車到東北最長購物大街 ~ 一番町商店街及中央通.  但連我咁鐘意 shopping 都覺得冇咩好買.


大家逛累了, 在 starbucks 歇歇.

之後繼續逛中央通, 閒逛之際, 離遠見到 Labi 個牌, 諗住有另外一間.  所以諗住去多次幫朋友找 GF1.  但走到去原來係同一間.  不過, 肥仔覺得既然嚟到, 不如問吓人啦.....但係你知同日本人溝通真係雞同鴨講.  但係, 我最後都硬著頭皮用我"有限公司"的日文去問.  哈!  售貨員明我問咩喎.....哈哈......三樓......不過, 我明明行過見唔到o架.  Anyway, 原來係o係轉角.

找到後, 賣相機的職員英文又唔叻.  最後他找來一個英文較好的同事過來幫忙.  問好價錢, sms 了朋友.

定焦套裝 71800 yen - 5% tax refund = 68210 yen.  之後肥仔問唔要積分, 可唔可以再平 d.  職員再給我一個優惠價 64800 yen - 5% = 5150 hkd.  個價錢真的很吸引.  實在太興奮了.  朋友正打算買入時問我什麼顏色好及有沒有英文菜單時, 我馬上拎部 demo 機襟襟襟....找不到英文菜單.  以為我眼花.  最後請職員確認一次.  確實除了日文就沒有其他語言支援......通知朋友後她決定放棄, 因為她不會看日文.  雖然大家都很失望, 但總好過買鬼咗先發現.


是夜安排了大家品嚐仙台名物炭燒牛舌 ~ 旨味太助.


選這間店是因為這間其貌不揚的小店據說是燒牛舌的起源.  我們點了套餐.

這天的行程到此為止

沒有留言:

張貼留言