2010年5月31日 星期一

公司 outing 之食在濠江 @ Day 1

15 May 2010

早上十時半船, 相約好大魔及大魔王到我家樓下集合一起出發去.

例行公事, 先去吃個早餐.



公司為了遷就住在不同區份的同事及家人, 分別安排了兩個出發點.  大家可選擇在信德或尖沙咀兩個碼頭出發.  我當然係老尖啦.  所以, 過到澳門後兩班人再合拼.



過到澳門後直接乘坐旅遊車到餐館"聚龍酒家"午膳.





用膳完畢後即前往下榻的酒店 ~ 威尼斯人渡假村.  由於兩位新華領隊要一次過 check in 四十幾間房, 為了不要浪費大家時間, 所以到達酒店後先行解散, 再請各團友下午四點返回西翼大堂集合.



我們走到商場, 有一隊叫 Stringfever 的小提琴家正在表演.  生鬼不沉悶.  好正!!

取得房鎖後, 當然先將行李放回房間啦.....



之後又相約大魔&大魔王到下面閒逛, 主要係影吓相.



五點又集合出發去京都酒店吃晚飯.  晚飯其間有遊戲節目....即係我哋所謂 team building.



第一環節, 家屬有奬問答比賽.  大魔都答中了問題取得一份奬品.  當然由我協助下啦!  因為係問有關公司O既嘢.

第二環節, 鬥快集合主持人所要的物品.



第三環節, 運乒乓球.

用餐其間我老闆走來問日本婆, 要唔要佢幫佢帶個仔去玩咩一級方程式.....攪到日本仔一聽完就扭佢阿媽話唔去睇 show.  最慘係之前已經跟公司 confirm 咗睇......人哋都派入場門卷先話唔去, 所以日本婆同日本仔講話冇得退票.  佢唔信, 問點解冇得退.....最後, 日本仔仲靜靜雞走去問 D 導遊.  最後我咁啱我有個同事可以要埋.....但係日本婆比佢個仔激到標眼水.  因為佢覺得好唔好意思.   Confirm 咗又唔去.  因為咁同個仔成晚唔再啾啋.

吃飽飽後有份參加睇 ZAIA show 的團友隨車返回酒店.  其餘的可以自由活動.  除了睇 show, 公司為了照顧那些沒有興趣又或睇過 show 的團友另作安排.  另外定了幾個項目給團友們選擇.  團友們可以憑著發票取回費用.  每團友最高可以取回400元的費用.



睇 show 後才九點半.  我們決定到外邊走一走





手持部 LX3 拍出來的夜景還算不錯吧!!!


走了去新濠天地逛一逛.



入口有個水池, 蠻漂亮.



大魔要求我將牠拍下來, 因為好似她兒子 ~ 小虎




內裡有個虛擬的水族館, 透過投影技術展現出各式海洋生物及美人魚.  據聞還有個很值得一看的免費表演《龍騰》.  但我們已錯過了 show time.



之後決定找個地方飲杯O野.  回到威尼斯酒店去, 見到這間 Mcsorley's 有波睇, 所以決定在這裡落腳.  睇波唔飲啤酒好似差咁 D 嘢咁.  所以我都啤啤佢.  看罷球賽已是零晨十二時多了.  我呢類老人家要回房休息去了.

沒有留言:

張貼留言