2010年5月3日 星期一

2010 帶耆英們到日本東北追櫻 ~ Day 5 @ 松島


21 apr 2010, 天晴

這天在松島活動.  由於景點都很靠近酒店, 所以車都可以不用.

原本我沒打算到松島一遊, 因為覺得只是遊船河, 所以諗住悶遊.  不去也罷.  但來日本前, 大魔王曾叮囑我們一定要去松島.  所以, 再次從新加入行程內.

今早九時出發......


先徒步到五大堂


要前往五大堂, 必須走過兩條象徵清淨心靈的紅樺木橋.  木穚是中空設計.  所以對我這種要腳踏實地的人, 就好鬼驚.  合埋雙眼, 拿拿冧走過對岸.




遊覽松島指定節目就是遊船河.  所以, 接著走到碼頭.  售票處位於五大堂附近.


選了奧松島 > 嵯峨溪周遊的路線.  全程約 1小時 40 分鐘.  費用每人 2500 yen.


船上有蝦條出售.  一包 150 yen.  讓乘客一試餵海鷗群的滋味.


海鷗一見到有蝦條物體即刻圍繞著觀光船飛行.


海鷗群都非常厲害, 食蝦條命中率 99%.  你睇吓肥仔同老爸餵得幾開心!



途經 D 島嶼又確實幾靚.


這個島最特別是峭壁上有一個貌似日本的圖案.

船程雖然一個多小時, 除了回航時較悶外, 其他風景都很不錯.  不過, 肥仔又趁這個時候小睡片刻.  落船後又精神奕奕.


松島人氣第一寺 ~ 瑞嚴寺.


寺院參道入口就在碼頭對面.  從碼頭走過去不消一分鐘.


在參道右手邊有洞窟群, 據聞是修行僧侶生活的地方.


長滿青苔的洞窟前有一尊、一尊的石佛像.


再走入一點有一座鐵道殉職者的紀念碑.


路過洗心庵走到円通院.  碰上一位放小狗的伯伯.  多口讚他的小狗 "卡嘩兒" 就中招   O刺.....佢同我雞啄唔斷.  我識O既都出晒.  雞同鴨講佢都依然繼續講.  最後搵咗個機個脫身.


三聖堂


在大街有兩、三間賣傳統日本人形木玩偶的商店.


我們路經的店有提供遊客自繪 こけし 體驗.  買一個木偶後自行繪上喜歡的圖案.


逛完購物街再去醫肚.  原定去燒蠔小屋吃 45 分鐘放題, 但該店只在 1 月 8 日至 3 月 7 日之間營業, 而酒店職員確認沒有開店, 所以我們只好另找地方了.  最後, 肥仔隨意選了在酒店旁吃蠔的食店 ~ 櫻井.


蠔宴!!!!  這餐之後, 我和肥仔見到蠔都驚.......


由於下午景點福浦島位於酒店對出海旁, 所以讓各人將戰利品放回房間後再出動.


走過全長 252 米的褔浦橋.  這是松島是唯一之縣立自然植物公園.


這個島就似一個荒島.  又大風、又凍.  好在老爸醒爬, 返酒店O個陣拎返件褸.


島上的小神社.


有兩位採蠔女郎在默默耕耘.


遊島一週後決定取車周圍兜.  路經松島城之天守閣, 但已過了開館時間.  接著決定駛到周邊地方去.


選了鹽釡市.  在車站找到了一棵在盛放的幼樹.  大家在車上睡覺時, 肥仔讓我下車拍過飽的.


好粉紅.  i like it.


旁晚五點去了雙觀山.  因為氣寒冷, 耆英們都情願躲在車上睡覺.  我和肥仔則下車拍個到此一遊的照片.

這裡位於松島灣突出的海岬上, 可以眺望很多小島嶼.  由於時間尚早, 想多走一些地方.  但又拍耆英們太累, 所以打算先送他們回去.  但他們決定繼續, 那我就我選了在宮戶島上的大高森.


經過月浜水沙灘.

再路過大高森, 但要徒步二十鐘才可以登上展望台, 算罷!  耆英們都出現疲態了.


晚上六時踏上歸途.


是夜酒店晚餐.

吃罷, 我到酒店大堂上網, 肥仔去浸溫泉


其實這酒店的自助早餐蠻不錯, 最少有我最愛的燒三文魚.  我最愛用紫菜一次過夾包三文魚+飯.  超好味!!

沒有留言:

張貼留言