2011年2月4日 星期五

BaRCEloNA 過農曆年 ~ Day 2

4 Feb 2011

年初二, 起床後一邊梳洗一邊在 apps 上找今日好去處, 將有關位置儲入導航後才出發。

出發前肥仔先到前酒店前台問問在那兒可以買到明天球賽的入場卷。  職員著他在網上購票並讓他使用電腦, 因為訂票後要列印證。  肥仔都搞咗成半個鐘多先搞掂.....不過, 這樣就安心得多了。

第一站要去 Palau de La Musica Catalana opera。  點知個地址唔啱......撞鬼, 又去鬼咗墳場........越行越唔對路, 於是將部車停低再找地圖、書等。  不久, 有位墳場工作人員走過來, 身體語言溝通後, 他幫我們在地圖點出該建築物所在地, 做手勢表示這兒是拜拜的.......我夠知啦!  新正頭你估我好想入嚟咩......

於是再將導航從新定位後再出發。


落腳點 gotic 區的 Murallas Romanas "Roman Walls"。


靠著走去到大廣場上的大教堂 ~ Catedral Basilica de Barcelona




旁邊有座 Gaudi 的博物館。  有兩位女仕在賣藝, 樂聲悠揚悅耳, 聽得很舒服。


走進小巷 ~ carrer bisbe, 有一座小教堂。  不知道是否跟大教堂連在一起。


一直往前走就可以看到這樣漂亮哥德式天穚。  這條小巷連接 Avinguda de la Catedral & Placa Sant Jaume。


穿過小巷後就可以去到 Placa Sant Jaume 廣場。  這兒有兩座重要建築物, 大所是 The headquarters of the Generalitat, 另一所就是這座 ~ Barcelona Town Hall。  剛巧遇到人民在 town hall 門前示威。


走到這兒, 肥仔話那所 concert hall 不是這條路走的, 所以又走往另一方向。  途中一隱敝地方見到 ~ Placa del rei。


走出大街, 終於在 sant francese de paula 的橫街找到它了 Palau de la musica Catalana。  入內參觀必須跟隨導賞團。

這條街不少亞裔童黨聚集......請小心自己財物。


大街上這座建築物的外牆加建了很多燈....驟眼看就好似面上長了豆豆.......


走到這兒我們折返取車到 la Rambla。  因為剛才車子駛過時看到很熱鬧。  肥仔在這條街上不衝了一盞紅燈, 我提他的時候已經來不及停了!  他沒注意是因為剛停了一盞, 下一盞不到 100 米......所以......幸好該交通燈只是讓行人過路.....anyway, 都係大意!


泊車後先到海邊的哥倫布紀代碑睇睇。


天氣很好!  曬死我!


中間大道用來分隔兩條行車道, 不少街頭藝術, 露天茶座在這條大道上。

 by lx3
肥仔選了一間陽光最充沛的來午飯。  我當然要吃西班牙海鮮飯啦!  不過, 今次我要用墨魚汁煮的一款。  我仲叫了一飲當地特飲 ~ sangria。  好味呀!!!

途中待應見我將部單反放在另一張櫈上, 佢又走過嚟提我放返入袋.....原本我仲諗住張櫈有椅背的都應該安全啦.....既然大家提到, 我當然聽話啦!  因為損失係自己。


在 ramblas 的左邊走進一條小街, 去到 placa reial。  這廣場是十九世紀的。  這兒的街燈由高弟設計的。


其實 rambla 左右兩邊的小街都有不少東西看的.....例如這座教堂 ~ santa maria del PI。


教堂門前有這個市集買些芝士、 鬼佬臘腸等。


另一條橫街有不少商店.....H&M、 ZARA 都在這兒。  我在這兒找到了一對平、靚、正的水鞋.....連肥仔都叫我買, 所以一家好抵買。

當我試鞋時, 售貨員好奇地去研究我對 moon boots.....又拎起嚟睇......可能話咁鬼熱著對咁O既嘢!!

肥仔走過另一間店看上一對 camper, 但沒有他的尺寸。  於是我們去找專門店去。


專間店面對著這座由美國建築師設計的建築物 ~ MACBA。  可惜都係冇肥仔個尺碼。

 by lx3
傍晚了, 穿過這個小公園到另一條街......臨離開公園前"實招" "o殊"我.....示意我小心揹在肩膞上的相機。  於是肥仔索性要我放入袋內.....只准我用部 fx3。

 by lx3
這座不知名教堂也在橫街內, 門前的空地有兩位警察駐守。  看來治安真的不太好。

 by lx3
這夜我們選了在這建築物背面的餐廳用膳。

 by lx3
面向遊艇停泊區。


大家主菜都要吃魚。  肥仔點了三文魚, 我的已忘了魚的名字....但係廚師在魚上面撒上了炒到烚到好處的洋蔥, 拌起來吃很好味!

回程肥仔又話去兜兜風, 點知又再一次衝燈!!!!!  佢都唔知攪咩鬼!?

沒有留言:

張貼留言