2011年2月6日 星期日

BaRCEloNA 過農曆年 ~ Day 4


6 Feb 2011

這天一起床就有點喉龍痛.....唉.......


check out 後先要肥仔送我去 Sagrada Familia 前的公園影張遠景。  由於是日是星期日, 很大店舖都不營業。  所以肥仔決定返 La Rambla 大街。


找停車場時亂打亂撞找到在旅遊書上介紹這隻雕塑貓。  它座落在 Rambla del Raval 一公園內。  拍照後肥仔諗住穿小街出大街.....但走了一小段就有個好似土耳其男人走埋身, 手上那著好似紙咭套.......跟住 "up" 一大輪, 我們沒有停下來理會他, 剛好有一鬼佬路過好似叫佢唔好攪攪陣, 但係O個個人繼續跟著我們.....跟住個老外用一種好嚴厲的眼神望了那個人一眼.....不過, 我同肥仔決定折返公園再找一條較多人流的街才走。  因為我同肥仔講如果我們再走同一條街, 這個人有多少伙伴我們都不知道.....一陣走咗入去比人包剿咪死.....我情願走冤枉路算了。

有見及此, 肥仔也要我將部單返收起.....只准我用部細機。


星期日就只有這些市集有東西出售。  這個市集在 placa reial。  這兒出售的大多是郵票及錢幣。


在 rambla 大道上, 其中一座 centre de la imatge 有些展品可以免費參觀。


無論係人類個世界定係家禽世界........做母親真不容易。


走到熱了, 在這兒買杯雪糕。


3.5 歐羅。  可以選三款味道.....我點了士多啤梨、 "樽"子、 車尼子 << 肥仔點....不過我覺得"樽"子最好味......其餘兩隻口味分別不大。


原來那天走過的教堂 ~ Santa maria del PI, 星期六、日有賣畫的攤檔。


午餐同樣在大道上選了一間露天餐廳......我沒有胃口, 所以只點了個海鮮湯 & 啤酒。  這餐廳的飲品好鬼大杯。  隻杯好似個獎杯一樣大!!!

歇息後是時候往機場了。


途中又殺出一景點。  其實這兒 Montjuic 區, 我們在下面的隧道經過好幾次......但一直唔知點去......估唔到去機場途人找到。  這兩支柱 ~ Avinguda reina maria cristina 是貿易會場的入口。


由於入口被封, 無法去到後後排的建築物 ~ Museu Nacional d'art de catalunya。


對出迴旋處有這座大型噴泉。


附近還有這座第二大的鬥牛場 ~ Plaza detoros de las arenas 在 1900 年開幕, 現正進行改建為文化中心。


到了機場, 還埋車......去到 gate 前, 我簡直有種要 collapse o既感覺!  連排隊上機都唔想.....看來真的病了!!!

沒有留言:

張貼留言