2010年12月31日 星期五

巴黎瘋狂購物 ~ ChANel、LV、H&M......

去鄉下咁耐, 都沒有真真正正去 shopping, 因為又貴又土氣, 除非買名牌, 但係退稅不及歐盟國家多。  瑞士退得 5% 左右, 還要在一個月內離境。  因為這些原因, 我壓制了我的 shopping 意慾.....直至肥仔安排了巴黎之旅......真的失控了!!!!


cruise collection, 鐘意個色幾好襯。




這個 travel bowler bag 雖說是過氣款式, 但我貪佢輕 & 比較 casual 。


classic 布款好似 so far 冇見過, i like it!!


packing 都花心思過人, 但係等了很久。


一眼就看上這對耳環, 買多對比媽咪 ^.^


原本想買夠三個, 因為貪佢平, 又簡單。 諗住一個自己, 一個幫同事買, 一個送比屋企人.....點知唔比我買, 仲話同一個 family 唔可以買同款.....肥仔同佢理論完先比我買多一個同款, 所以算啦!


比錢時見到呢對平底鞋, 380 歐羅, 都唔錯, 所以買入。


H & M 的皮褸, 才 40 歐羅。  平平哋買件嚟著吓。


肥仔 H & M 收穫, 最抵買就係件冷衫, 130 港元!


呢條鍊 13 歐羅左右, 抵。


肥仔這雙鞋才 30 歐羅, 真係抵!  哈哈.....佢成日話佢啲鞋平我成十倍有多....


是次托了個細塔回來。


哈哈.....未學行、先學走!!!  肥仔話人哋唔知睇我副裝扮以為好勁!  我話要買嘢扮靚先有推動力去學......佢都冇我咁好氣!  不過, 35 歐羅係 so far 睇過咁多個款又好, 價錢又啱!

沒有留言:

張貼留言