2010年12月2日 星期四

day 2 getHerINg with 2 sinp ah jie


2 Dec 2010

Group lunch 順延一天, 因為昨天很多 trader 因為大雪不能上班。  但係其中一位阿姐要同另一 team 人吃午飯。



同事帶了我們去兩、三間都滿座, 最後走到去位於 Ave. de Champel 一間意大利餐館 ~ Pompei Restaurant。  Portion 好大份, 適合鬼佬.....對我同阿姐嚟講真係有點吃不消。

其中一個來自俄羅斯的同事弄了一塊塗牛油+鹽的麵包給我試, 又幾好味喎。  個衰仔大膽到向我個電話面"嬸"上黑胡椒添!

午飯後跟他們走回去, 差不多到我 appartment 的時候就跟他們分手了。  因為想去超市入貨。



快要到超市時, 看到藍天白雲, 加上沒有被雪完全掩的街景將它拍下來。

回家後等阿姐們提早放工去 shopping, 可惜, 她倆都忙至五時多才下班。  以為 downtown o既 shop 都快要關門, 所以她們都處於放棄狀態, 決定跟我行路到 downtown。

幸好走到後, gucci, lv 都未關門。  其中一位最後衝刺買到了一個 lv bag。

之後跟她們去了 shopping 大街, 逛逛 C & A。  不過店內暖氣實在過盛, 她倆都嚷著離開。  漫無目的後, 決定去阿姐所住的酒店大堂歇歇等肥仔收工一齊去晚飯。

肥仔到酒店會合我們才去餐廳。  路上的雪正在溶化, 有些變成冰面, 非常滑。  卒之前了一段路後, 肥仔同阿姐在交談時, 阿姐突然在他眼前消失了......佢跣低咗!



是夜肥仔訂了在 town 的餐廳 ~ Au coin Dubar。  這餐廳的菜牌是由待應們將一塊黑板搬來搬去作介紹。  全部法文......由待應為我們用英語講解。  地庫有酒窘, 每支酒都已經貼上價錢, 食客可自行挑選。



我點了鵝肝作前菜。



主菜是羊腿。

甜品點了心太軟來大家 share。

候菜期間有一名滋事份子被店員趕出店外, 他想返回店內被職員阻止, 職員還一度返鎖店門。  但那位男子曾一度趁有人出入時返回店內, 幸好店員眼明手快, 又一次將佢推出門外, 還好似打電話報警。  最後那名男子終於離開。  其實我哋真係唔知發生咩事, 突然見到店員將佢推出門外。  不過, 以觀察那男子應該騷擾一名女子, 可能被那名女子投訴, 所以得到店員保護。

沒有留言:

張貼留言