2019年1月30日 星期三

2019 第一閃 ~ 回港


因為啲美容 package 夠期,所以要密密回港 clear。 今次碰上肥仔要出差美國,而我又無興趣,所以又一理由回港去。

21 號到步已經在傍晚。 回家放下行李隨即出外赴約。



22 號一早去做 facial。 然後時間許可到了小鬼學校回合臨時替工送午餐的額娘。  看到小鬼背著一個超巨型書包。 拿著樂器。 解散後就匆匆走來拿過午餐就到旁邊找個位置用餐。 原來嫲嫲話學校要家長們送完就要離開讓小朋友有地方用餐。 雖然很多家長沒遵守指示,但小鬼很守規矩。 接過後都會告訴嫲嫲學校規矩不可逗留。  陪額娘走回家,坐一坐,跟她吃個下午茶就乘的士到大魔家。 今次大魔王剛好放大假一個月。 所以可以吃他做的住家飯了。  當然順便探望六凱啦。




23 號這天日間最閒。 因為將所有約都安排在其他日子, 今天又碰上大魔王放大假。 於是捉佢跟我遊赤柱。  試玩 360 one x。  晚上約了婆娘們在泉張記用餐。



24 號約了花友仔跟老朋友在 pp 午餐。  中間時段去了海港城 cova 跟自己一個人相處嘅時間。 晚上約了空姐到新港中心補祝她 12 月 31 日的生日。  飯後原打算去 cafe 多坐一會和吃點甜的。 但其中一間十點半就關門。 cheese factory 關十一點,但要等兩小時 😱


所以轉戰去了 Isquare 上的 Eyebar 飲一杯。  先坐室外享受一下夜景。 這夜風大,所以坐一會就轉到室內坐位去。回到家已經十一點半了。

地址  : 尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場30樓3001號舖



25 號這天主要是小圈子約會。 中午先到北角牙醫洗牙。 發現一隻大牙出現小裂痕。 由於有磨牙習慣,所以醫生建議做個牙套睡覺時戴上防止惡化。 完成後到天后會合老朋友到大坑蓮花宮陪她還太歲和求求簽。  晚上到 cwb 跟鬼婆用餐。 呢餐飯限時食得太趕,所以跟她倆去三月就關門大吉的怡東飲杯嘢。  返到屋企都十二點幾 😅😅



26 號約細魔一家午餐。 諗唔到去邊度食。 唯有帶返佢哋去嗰日同空姐食嗰間。 然後陪我一起到荃灣 ikea 買盞飯廳燈。 晚餐就到他家附近吃西餐。 都唔錯。  其間去萬寧幫太后買染髮劑,一次過掃晒貨架上 5 盒。 有個老太行埋嚟話比我早一步掃晒。 叫我讓一盒比佢,真係唔好意思。 我行咗咁多日得呢間有貨。 我同佢講要幫 99 買,我又唔住香港,所以唔讓得比佢。 厚住臉皮都要請佢食檸檬  😅😅



27 號日間相約空姐。 因為每次回港我都因為約了其他人沒有跟她約會。 這幾天又碰上她放假。 再三邀約下就把這天日間空出來跟她一起吃午餐和逛逛。 陪她買玩具給姪仔。 佢又陪我去搵自由鳥轉台。  晚上都深水埗鍋居跟家人吃頓團年飯。



時間真係過得快。 眨下眼之七日了。  28 號就施施然回家去。



肥仔班人去到美國後公司竟然派架 private jet 去接佢哋。  以前都知公司有架私人飛機。 原來肥仔 found out 係有兩架 8 座,一架 17 座。 今次派嚟接佢哋係細機。

沒有留言:

張貼留言