2019年1月15日 星期二

網絡資料儲存系統 NAS


save 相嘅 NAS "Network Attached Storage" 對我嚟講好重要。 用 NAS 儲存資料大大話話已經有八年之久。



早幾個月這部只有 2T 的舊機開始發出投訴之聲。  所以著細魔幫我物色定新機。  收到新機後一直拖著拖著冇過機。  誰不知突然有一日部舊機不停 bb 聲。 跟住有一邊 HD 無反應。 幸好當時行 1T save,另 1T 做 backup。資料總算無遺失。




今次趁壞機索性一不做二不休,換夠 4 個 8T。 依舊一半做 save,一半做 backup。 這一換應該可以應付未來更長的日子。😁



細魔幫我又買機又做埋 set up。 重要幫我標籤好每個 HD 位置。 插入就用得。 由舊機搬資料大概用了我一星期時間。 希望這部機身體健康、長命百歲。

沒有留言:

張貼留言