2012年8月24日 星期五

濕水小魔怪之困獸鬥


濕水前的小鬼乖乖的坐著看書。

可是, 那天小鬼午睡後, 按媽媽規定, 最遲傍晚五時半一定要叫醒他。  否則, 這隻小鬼晚上又不肯去睡了。

不過, 這隻小鬼若不是自然醒的話, 起身就會扭計。  這次如是。  起來哭哭啼啼, 嚷著要嫲嫲抱抱。 但嫲嫲忙於弄她的晚餐。 因為我這家怪人是分開煮食的。 嫲嫲弄完就到爺爺。 所以小鬼硬要扭計要嫲嫲抱當然不成了。 於是他又哭又爬閘要入廚房。 就算我抱他, 也不成。 開電視又不成。 搞到最愛𠲖𠲖哦哦的爺爺又借題發揮說工人姐姐的不是。

嫲嫲弄好準備開餐之際, 隻小鬼係都要爬到嫲嫲身上去。  爺爺已經看準又𠲖哦𠲖哦。

於是我熊抱式要他跟我坐在梳化上。 他當然沒有罷休了。

所謂佛都有火, 我“啲”佢上三樓房間玩困獸鬥。

我俟著房門就是不讓他自己開門出去, 因為這隻小鬼懂得自己開門了。 我上了鎖也被他弄開了。 所以只好“俟”著房門。  由他自己在房間內哭鬧。 其間他指著自己又指著下面表示要到樓下去, 我問佢“收聲未?“, 他又繼續哭。 所以我跟他說”你一日喊, 一日都唔使出去。“  於是他繼續發佢少爺脾氣。 我就睇住佢發自己老脾。  又很努力去開門鎖。

過了十幾廿分鐘.....我好大聲叫佢”收聲!”。 這次很有效.....雖然佢偏著咀, 含住包眼淚, 吊住條鼻涕.......但係....無晒聲。  我問佢係唔係要出去?  佢點點頭。 我話我要收晒聲先可以出去, 知唔知?  佢點點頭。 我話我係要一粒聲都無, 知唔知?  佢又點點頭。 我話如果我聽到一粒聲都要返上嚟, 知唔知?  佢又點點頭。

既然問佢咁多知唔知, 佢都點頭, 當然放佢出去啦!  走了兩級樓梯, 佢又想哭, 我話收唔收聲?  唔收聲返上去。 即刻收晒。  到了二樓又有少少.....不過一講都冇晒聲。

到地吓又有少少, 一講又收聲了。  抵步後又想一支箭颷去正在用餐的嫲嫲, 我同佢講, 你行近嫲嫲範圍都要返上去。 我跟他說只可以坐在自己那張學習枱等嫲嫲。 於是佢偏著咀坐在自己的枱, 飲著自己那杯水。

唉!  有時細路真係拿他沒法子。

沒有留言:

張貼留言