2012年10月17日 星期三

有陣時真係想殺咗佢! (>.<)

煮餸
1) (肥仔放工時間) : 你咁早煮呀?
2) 皇太后 : 你個荳想點整?
我 : 炒牛肉
皇太后 :我雪櫃有樽欖菜, 你加....

我個頭即刻頭頂有烏鴉飛過......我真係唔覺得欖菜同牛肉可以同住一間屋。 所以最後我索性唔落牛肉.....


電飯煲煲粥 (類似潮洲粥)
皇太后: 明火好食啲。
肥仔 : 無咩分別啫。
我 : 電飯煲唔使睇火。 加上我真係唔覺得好大分別。

煲湯
皇太后 : 你煲湯咁大煲水呀? 啲骨汆吓水好喎!......你使唔使較細個火?

煲綠荳沙
皇太后 : 我幫你熄細咗個火, 就嚟滾潟.....

真係想話 : 關你 Q 事呀。 我煮、我洗。 成日人煮嘢就走去掀蓋。  綠荳沙我次次都大火, 熄細火就好易燶底。  次次人煮佢都走去 check, 又意見多多!  所以我盡量都會趁佢瞓覺先去搞。 但係佢到時到候又會彈出嚟。 真係想話, 你隻手無事就接手煮返。 唔好人煮就意見多多。 如果唔係, 我煮就按我時間/煮法。

沒有留言:

張貼留言