2015年9月17日 星期四

@ 風車國 の Day 3 ~ 古董街+市集遊

5 Sep 2015


早上還在下雨,在麥當當吃過早餐後就開始有好轉的蹟象。



趁天氣好去見識見識古董街先。  這店裡的古董種類超多。  不過大部份係家飾和器具等。




古董街位於 Nieuwe Spiegelstraat。



而這條街除了古董外,還有不少賣畫和藝術擺設的商店。



其實古董街就好似鴨記。 只係將鴨記地攤搬入舖頭而已。



接著轉戰了 Noordemakt @ Westerstraat。



這 market 位於 北教堂。 縫星期一和星期六營業。



入去淘吓先。



有我最鐘意的花檔。



生果檔。



買了盒藍莓。



麵包檔。



還有古著攤檔。



去了另一個 market "AlbertCuypmarkt" 。  一條非常長的市集街。





市集乾濕貨都有。



芝士檔當然少不得。



有不同口味供試食。 肥仔給我試了黑松露。  好好味呀!!!



兩舊 5 eur。  當然買返少少啦。




住宅規劃得乾淨利落。



market 逛罷後就乘車去了一條很多小店的街 "Haar Lemmerstraat"。  很多服裝店。



被兩棟夾住的超迷你餐廳 "De Groene Lanteerne"。



休息中.....請勿打擾。



之後比肥仔返酒店小睡片刻後又再度出開始出擊。



一羣女仕帶著這個好 cute 的頭箍。 好鬼抵死!



佢哋手拖手攔著條路。 等咗好耐都唔知仲咩。 最後有其他路人在她們手下穿過我們也開始動。 原來係等這位一身性感打扮的 Sexy "lady"。




星期六傍晚是享受休哉悠哉的時間。 租隻船,買些酒水食物上船開 party。 沿著運河風花說月多好呀!  我都好想同班朋友試吓!



香港馬路 busy。。。。 amsterdam 就河道 busy!



馬馬,仲未收工呀!  辛苦你喇! 我去晚餐先喇!



今晚 Encore the seafood Bar!





環境不錯。 但有點迫。 枱與枱之間距離就好似港式餐廳一樣咁近。 不過我哋港燦習慣嘅。



今次點了些 finger food 和生蠔配白酒。  其間再換另一款白酒。



主菜肥仔點龍蝦,我點青口配 rose wine。

連水消費了 148.45 eur (約 1300 港元)。

The Seafood Bar 兩間店址 :
• Spui 15 (City Centre)
• Van Baerlestraat 5 in Oud-Zuid (near Vondelpark)


沒有留言:

張貼留言