2015年9月22日 星期二

@ 風車國 の Day 9 &10 ~ 半日遊 & short trip to 海牙

11 Sep 2015


上午乖乖留在酒店等肥仔。  但最後佢仲要同個 group  食個 quick lunch 先返嚟。



所以最後出到井成四點。   咁晏仲做得啲咩。 唯有去行街街啦。




原來旅遊書介紹話有些 coffee shop 其實係吸食軟性毒品的地方。 路經這間 coffee shop 的時候聞到一陣除。  大概就是那些 coffee shop 吧!



差不多六點,happy Friday!!!  bar 門口已經企滿了人。



我們也差不多要去 seafoodbar dinner 了。 路經賣舊書的市場。



又再去 seafoodbar。  今次趁天氣好,所以選擇室外位置。  還試埋聖子。 好正!


12 Sep 2015


今日去荷蘭政治中心地 ~ 海牙

但係出發前我又烏端端。  以為晚上回來,第二天才離開。  仲將有些膠樽用完洗乾淨晾乾。 後來肥仔見我七七八八可以出門口的時候入去廁所收拾我才知道今日要 check out 呀!  又懵盛盛。 激死肥仔。

行李寄存在酒店就出發。



到了海牙,從火車站走到 Bleijenburg。  這條主要購物街和食店。  在這條街有間有型古著店。 大家有興趣可以去尋寶。



肥仔還買了這款褸。



我則從這店 fred de la bretoniere 買了雙短 boots。



買鞋後順便在斜對面的  Millers 午餐。  risotto 沒有問題。  但漢堡塊排實在唔掂。 好似食緊硬膠一樣。  連肥仔杯可樂消費了 40.25 eur。



飯後隨意限逛。



Noordeinde Palace



突然遇到騎隊巡遊。  由於騎警沒有特別裝簇,所以相信是在預演。  後來才知道是為了 16 號女皇國會遊行準備。



途經 RK Parochie Maria Sterre der Zee, H. Jacobus de Meerdere



古董 ford !



古董車外,連電車都古董型呀!



這位 Johan de witt 原來是 17 世紀一個政治關鍵人物。



路經 Museum De Gevangenpoort


 

Binnenhof 國會大樓。



國會大樓的內庭。



行到去唐人街。



累了。 不想走了。 坐低休息吓先。



最後途經這個 theater 走回火車站。 雖然五時左右,但還是早點回去以免火車班次要延遲誤了飛機就大獲了。  另外主要為了搞退稅早點去機場搞。



先到海關取 stamp。  記住搞退稅 stamp 的海關在二樓,過 security check 外面。 想快同埋唔比關員黑你面就醒目地將所有要清關的戰利品分開一袋,然後將退稅單上的資料填好。  最後就係一邊排隊時就將所有要 stamp 的稅單一份份打開連 passport 拿在手上。

這次我們 stamp 的是女 officer,佢見我本 passport 有瑞士個 visa 就死話我入荷蘭要有 visa。 肥仔同佢解釋話因為當年係佢去瑞士工作所以我以 spouse 身份逗留才雖要 visa。 否則我們香港特區護照是不用 visa 的。 但係佢好似聽唔入耳,又問我係咪嚟讀書。   我話嚟旅遊,佢又問我係咪做嘢。 真係激死!  不過肥仔不斷同佢講嗰 3 幅被先肯 stamp。



我們總共有最少 4 間的退稅公司。  最容易當然係 global blue。  就在 stamp 海關的背面。

另外一間叫 easy tax free。 這間只可以將取了 stamp 的稅單掉到專用郵算內。 另一間叫 vatfree.com 有 counter,但過了工作時間。 所以要取了信封後要自己買郵票寄回。  最後一間是買短 boots 的退稅公司 "annemar b.v." ,這間連信封、郵票都要自己搞掂。 仲要搵郵筒寄。

所有手續搞掂晒就可以將啲戰利品 pack 返入行李去寄倉。  歐洲啲航空公司真係好嚴。  每件行李都嚴格執行重量。 過咗 1-2 kg 都要將執過。



前後連退稅、check in baggage、過關用了兩小時。  終於可以坐低醫肚了。



這班嘩鬼坐在我們旁邊的窗口位。  話去上海十多天讀書。  成程嘈到癲!  帶住耳塞都聽到好嘈。 而且一上機開餐已經要威士己溝氣水。  空少半帶講笑 warn 佢哋唔好飲醉。  幾次後又話要啤酒。 空少唔知真定假話派晒。  之後又話要紅酒。 比完幾次又同空少要香檳。  空少話你已經有紅酒了。  搞到我都唔敢飲酒。 怕佢哋萬一搞事自己飲完酒精神應付不來。

沒有留言:

張貼留言