2017年1月10日 星期二

2016 1st RouND Ski TriP ~ FlYing BaCK

31 Dec 2016


一早八點出發。



所以早餐就在房間滚個婉麵食算了。




昨晚已經先將窗上積雪清走。 但真正要出車的時候卻因滑呔而無法駛出。 試了差不多廿分鐘。 最後停在附近一架載有一個日本家庭的旅行車,爸爸下車叫兩兒子一起走來幫忙將車推出。 將我們從一個水深火熱的困境中解救出來。  非常感謝。



註 : 相片 by 細魔

是次的租車公司 Hokkaido Travel Car Rental 司規模實在非常細。 交車地點也非常偏遠。



不過車租唔算貴,七日不到 10 萬円。 餘仲包一個可以 tethering hotspot 嘅電話用。  只係這部四驅版較食油。 幸好我哋唔係走好多地方,所以油費都 OK。



小鬼幫姑媽媽 hold 住罐葡萄汽酒。



到機場 check in 輪候期間只要比小鬼一本 lego brochure 佢就靜靜地等侍。



手續辦好後都時間無多。 所以直接入去食 lunch,然後就登機了。



回到上海因為是 new year eve,所以就返去接埋皇太后一齊去 momo 牧場打邊爐。  放題打算爐就啱晒食肉獸嘅細魔。  咁當然 しゃぶしゃぶ 都係我最鐘意,只係食量無細魔咁強勁啫。



1 Jan 2017 這天早上叫了外賣豆漿油條一齊吃早餐。  然後就叫司機送他們到機場去了。  終於可以返去見愛妻號同妹妹 LU 😍

是次滑雪之旅小鬼都有鬧情緒。 譬如以為人哋取笑佢、我唔知道佢要我跟佢滑而超越佢,佢會哭鬧。  偶爾滑雪跌低後起唔到身就嘈嘈閉等等。  但整體上都進步了不少。 起床快、出門快,算聽話。 當然還有更多進步空間。

旅程中也被我塗毒了阿拉蕾和董爸爸。  佢話阿拉蕾好得意。 董爸爸好靚仔。 哈哈~ 我都係第一次聽佢讚人靚仔。  蕾力魔力可不少!

沒有留言:

張貼留言