2017年1月10日 星期二

2016 1st RouND Ski TriP ~ 最後一戰

30 Dec 2016


今日到我們最後一天雪戰。  小鬼好乖。 一叫就起床了。



因為他知道相約了小女孩一家吃過早餐就要跟他們 say good-bye 了。




影相估靈精怪才是小鬼呢!



送走了他們後先帶小鬼去坐鹿車。 六歲或以下收費一千円。  六歲以上一千五百円。 所以小鬼一千円就可以坐了。





天氣好好!



即刻出發去 isola!



不過去到 isola no. 1 Quad 的時候就好大風雪。




上山後選了滑 Heavenly view 雪道。  不過風雪大,前路茫茫中。





滑到落去 Isola no. 3 quad 好大雪,同時小鬼唉肚餓。  死啦! 呢邊冇食堂㗎喎!  得部汽水機。



佢要求爸爸買可樂來幫佢充電。  我見到有 hot corn soup 喎!  嘩! 大風雪之下有熱辣辣嘅 corn soup。。。正!  於是我就選了 corn soup。  頂住先。  當然最後都成為小鬼充電能源之一。



上去之後滑返條 steamboat B 落去食堂。



小鬼真係超勤力,咁乖!  比飽飯佢食 😂。



滑多兩轉又要趕搭 gondola 返西山。



正式收工!  小鬼由朝滑到晚滑足 5 天!



原本細魔話要請我哋食日本菜。 但滿室。  要等兩小時才有位。   不等了。  早點吃,早點回去收拾行李。   而且最近這酒店開了好幾間較 casual 的快餐店。  所以決定退而求其次。  選了這間有 pasta 和其他簡餐。  不過原來這店已到了關門時間,但店員表示還可以繼續下單,只是選擇不多。  無緊要啦。  最重要人少、夠靜又坐得舒服。

食飽飽後兩男仕就去各有各忙。  清 ski locker 和車上積雪。  跟住又要執行李。

而我和小鬼就幫不上忙了。 所以我兩玩玩就去睡覺了。

沒有留言:

張貼留言