2017年12月6日 星期三

漫活 @ Bali ~ Day 4 DinNer ON the BeaCh

28 Nov 2017


今日肥仔正式 meeting。  但有 3 位同事因機場關閉的原因而無法參加。



肥仔 meeting 我又自己搵節目啦。 帶大公主去泳池邊影相。




陽光漸漸被雲遮蓋。 繼而下起超級大雨。



只好躲到室內去。 在 front desk 樓層有一排面向海的休息椅。 景色不錯。



剛剛想徹退就遇上了完了上午 meeting 的肥仔和同事們。  原來他們在旁邊餐廳吃 Group LUnch。



下午的 meeting 也完得比預期早。 安排 1630hrs 集合去 Jimbaran Bay 吃燒海鮮。  選了這間 Menega Cafe



海鮮只有少量是活的。 連龍蝦都係冰鮮。



兩款 menu。  我們怕食唔晒。 所以都點單人份。



老闆再加每人半隻龍蝦。




味道都係一般燒烤咁啦。



枱就 set up 在這海灘上。



開餐 lu。

Jl. Four Seasons Muaya Beach, Jimbaran, Kuta Selatan, Jimbaran, Kuta Sel., Kabupaten Badung, Bali, 印尼

晚餐返回酒店後帶同事們一起去商場做按摩。

沒有留言:

張貼留言