2014年1月20日 星期一

My FirSt PaNErai


好多年前已經想再正正經經買一隻錶。  除了 N 年前買了第一隻 cartier Pasha 外,之後的都是價值不高, 帶玩味的錶。

雖然 rolex 是老牌子又保值,但總覺得不是我杯茶。   IWC 是另一個較為吸引我的品牌。  但卻沒有一隻讓我衝動入手的錶。  記得數年前,有位舊同事跟我提及一個意大利品牌,新冒起的。  但礙於對這品牌毫不認識而不了了之。

直至數天前, 在討論區上看到人家戴這品版帖子。  大錶面加護橋吸引了我的注意。  雖然是男裝, 但我喜歡這類型格款式。 於是又啟動了我個搜尋系統。  上網爬文去了解這品牌的歷史和款式後才正式入手。

選了這款。 喜歡磨沙鋼表殻+拋光錶圈。 帶日期及第二時區顯示,背面有動力儲存顯示。  雖然專門店買沒有折頭。 但多送一條皮帶。  而且服務超細心。  讚~

7 則留言:

  1. 喂喂! 我都係Pam迷來架!!! 我仲帶埋我隻身pam111去極地格陵蘭tim~
    你呢隻係乜model? 我成日都想買返隻自製機芯架⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 好開心呀! 遇到知音人呀! 我隻 320。 鐘意有兩地時間。 同埋可以有 3 天動力儲存。 如果無記錯,啲人話 111 會停產喎。 你隻 111 咪好有價值囉。

      刪除
  2. 320我曾經都想入,因為當時好多人帶312, 320就比較少人帶; 我依家想搵全黑平版自製機芯既Luminor, 因為最平都要十個8個,呢個價帶住都驚整花,平版曾經有幾年前386,係312既黑色版,但物料甩色,無出了⋯⋯ 111咁大路都停產? 真定假⋯ 給係真有升值啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知我有冇記錯呢。 話時話你成日咁出遊,載隻咁貴都擔驚受怕喎。 我諗加吓平版都幾難搵。 全黑同啡睇咗都覺得好型呀。 其實你真係 fans 喎。 啲model 咁記得嘅。 好犀利。::_1856

      刪除
    2. 哈哈~ 真係無記錯。 親子嗰邊有人話"行家說111真的會停產喔"。 不過唔知真定假::_381

      刪除
    3. 我成日出遊帶名錶都係兩次咋! 都係唔好咁招搖好~
      果次行程因為天氣寒冷,全程長袖衫我先帶咋~ hehe~

      刪除
    4. 我諗我出遊都未必戴佢。 費事去旅行去到提心吊膽,玩都玩得唔安樂::rr8012

      刪除