2014年1月9日 星期四

StaUB FiSh Hot PLaTe with LiD ~ 剪綵


原打算蒸魚。 但係皇太后一早已經同我講話今晚可以煮咩煮咩......即係已經幫我計劃好晒。  唉! 算啦! 費事又逆佢意。

所以用魚碟蒸酸梅麵豉排骨。



另外叫我煮菜。 我揀欖菜炒青豆。

得我倆, 食到一半佢諗住食唔晒。  叫我聽日將排骨同豆一齊炆,我聽完即時 "O" 咀。  酸梅麵豉同欖菜又可以住埋一齊?!  唔係呱......所以死都食晒佢。

話時話,魚碟用嚟蒸餸都好好用。  可能有啲人會覺得唔夠深,但係我覺得適中。 不過深多 0.5 cm 應該較完美。

沒有留言:

張貼留言