2014年1月12日 星期日

RaSonIC 智能煲 + StaUB CRoSS OveR ~ 炆乾鮑魚 +海參


第一次學人整乾鮑魚.....只因被迫。

其實一直無諗過學人整乾鮑魚。 因為知道工序多又唔識買。  而且現今罐頭鮑超方便。

之但係話說肥仔阿媽失驚無神買咗一堆"迷你"乾鮑返嚟。  跟手她取了部分煮.....但係工序只做了一半。 之後死都要我用我啲煲接手。  我已經話我未試過+你講到咁貴嚟碗拒。  但係佢堅持話"我都幫你整咗,點解你唔幫我煮埋佢"。  幾想講我無叫你幫我整,  我亦無打算整!

其實我最鬼討厭就係人家煮一半要我跟手。  加上未整過, 講到"好貴㗎!" 更加唔想攞嚟"較飛"。  再者唔想給她養成壞習。  鐘意鐘意就煮一半......



被迫下我唯有上網爬文。 免得問佢比佢借題發揮。

恰巧看到杜文澤在 FB 貼煮鮑魚文,之後再參考了討論區這篇文,又到 youtube 睇片。  但係用智能煲的就找不到了。  於是唯有 mix and match 自己由頭煮一次~

昨晚端上作為預祝她生日的菜式。

材料 :
迷你澳洲乾鮑 12 隻
老雞或雞 1 隻
肉排 (約 5 吋長)約 10 條
元貝 2 粒
雲南火腿 >> 家中沒有,所以冇加
急凍海參

浸發方法:
將乾鮑沖淨放入保溫杯中,加入剛煲滾的滾水上蓋。  早/晚將水倒出,煮滾後倒回入保溫杯中。  如是者重覆 3 天。   將焗完水的鮑魚拿出, 用廚剪剪去魚咀部位。
**若大量的可改用真空煲或燜煲。

煮腍(智能煲)及炆煮 (Stuab) 方法  :
1) 將雞洗淨開邊、將肉排砌件汆水備用。
2) 將烚過的竹墊放入內鍋底, 將雞脾位向鍋底放。  將已處理的鮑魚放在兩邊雞的體內。  再鋪上排骨、已浸發的元貝和火腿(如有)。
3) 倒入清水(雞湯)和鮑魚水。



4) 加蓋後用自選儲氣程式,時間為 65 mins。  程序完成後讓其自動解壓兼放涼才開蓋。  開蓋後主要是將雞湯上的油去走。
5) 再將 4) 重覆一次。
6) 食前先預將急凍海參解凍後去除內臟洗淨後以薑蔥汆水備用。
7) 程序 5) 完成後將鮑魚及部份湯汁(去油後過篩)和海參放入 stuab 鍋中以中火加熱餚煮。  其間加入蠔油及少量冰糖調味,再加少許老抽調色。  食材跟汁料拌勻後加蓋以勁細火炆煮 30 分鐘。  其間小心痴底。  開蓋後以生粉水埋獻。
8) 另取 stuab 蜂巢鍋將生菜蒸煮,然後將 7) 淋上即成。

2 則留言: