2014年3月27日 星期四

9 days 富良野の少量戰利品編

@ 旭川電器店 ~


買了兩台雙滾輪美瘦顏機。 一台給自己、一台送給媽咪作母親節禮物。  原打算買 refa 的,但看到 panasonic 有雙頭, 又有溫熱功能的, 最重要係減價!!  15800円一台。 refa 要 24000 円左右。






身痕選購了這款旅行輕便型的電髮夾。  直髮又得,捲髮又得.....得咗!


@ 富良野家品店


酒店房間有這個將窗上霧氣刮走的工具,覺得好好用,所以特意到家品店買了兩個回港。 約 800 円一個。  回家肥仔阿媽竟然話好。 難以置信。


@ 富良野 sport 店



在富良野的 sport shop 找到了加厚的打底手套。 滑雪坐露天吊車也可以減低手指快速凍彊情況。 再買了 3 個輕巧尼龍背包。 事源之前肥仔老豆想跟肥仔一樣買個類似的背包,方便旅行外出時帶點簡單東西。 每個 1000 円。 於是肥仔又買個比我和佢阿媽。  款色我較喜歡桃紅這個花,這款還有灰和淺藍的,但免得被佢阿媽又話"咁花呀,個色咁鮮呀?" 而選了左手邊灰色加一行字的給她。


@ outlet ~


在 franc franc 看到這款晾衫架,1200 円。 覺得蠻實用。 不過肥仔唔比買。 係我堅持要買。  回港後竟然佢阿媽話唔錯,點解唔買多個。 真係破天荒! 一定係食錯藥!



肥仔又去 edwin 找褲子買。  雖然要 5250 円,但合他穿的只會偶爾買到。 所以就買下它吧!



在 cookingoods 買了個小鍋。  原在 amazon 看上了一個 staub 長柄煲,但我發訊給賣家後該產品即時下架。 所以放棄了。 在 outlet 逛時看到這家專賣鋁鍋的, 還要標榜日本制,趁機選購了這個 3000 円的小鍋。  放便煮汁料和燒滾油。



身在澳洲的日本婆托我代找乾濕褸,在 outlet 幫她買了這件 3800 円的。

其他無無謂謂的~


西武買打邊爐撈衊物的"呢呢"。



找不到我想買的 tee。 求求其其挑了這款。



100 円電話夾,肥仔話咁平買咗佢喎。

6 則留言:

  1. 尾二相片,係咩o黎、點用﹖

    回覆刪除
  2. 嘿! 睇唔出你都係買咁多野返香港既人噃! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~ 其實我係咩都買㗎。 我試過响南非㧌隻到心口嘅長頸鹿返嚟添。 不過依家個紀念品櫃迫爆,所以只 target 啲細細件嘅嘢。

      刪除
  3. 可唔可以分享一下部雙滾輪美瘦顏機呢?

    回覆刪除