2013年3月3日 星期日

打蛇隨棍上 ~ 買 PorTEr 袋


肥仔公事包及去街袋都用得殘殘舊舊, 所以決定更換。 他一向不用品牌, 但求實用。 但我告訴他那個出街袋實在太殘舊了。 既然他一個袋可以用好幾年, 倒不如買個襟新的。 於是到 lcx 那邊看看, 最後在 porter 看好了。 但是這個慳家人一見袋要過千, 就諗住淨買出街袋。



公事包再到其他找平的。 但 sales 話買夠 3000, 全單九折, 於是我又身痕了, 佢見我左揀右揀, 但係揀中的也只是數百元, 最後他索性話買埋個公事包。


我選中這個白色小袋只是數百元又有折, 他當然樂意買給我啦。



連佢阿媽都有份, 買了這個給她。

沒有留言:

張貼留言