2014年11月18日 星期二

我家有個差評王

註 : 賣家照片

這個稱號或"百彈齋主"皇太后當之無愧。  事情要由這個袋講起.....

話說我淘了一堆東西回來,而其中一個就是這個方便袋是買給她的。



因為之前她以前看上肥仔這個,但因為我們經常用,所以以沒有給她。



於是今年三月去滑雪時買了這款給她。 回來後得到她的評價 "太大,繩子太幼唔好揹"。



註 : 賣家照片

所以我淘東西時看到這個繩子較粗又輕巧於是買回來給她。 最後得到評價係 "咁細個可以裝咩?" 你話滾唔滾?

所以肥仔在超市買保溫杯給他時,店員開櫃讓我們左揀右揀,我倆不停研究邊個好啲。 店員看到我們這樣就跟我們說"你媽媽一定很高興。" 我回她 "那你就錯了。 這麼多年買東西給她從來只有負面評價。 幾乎 99% 無一幸免。"。

誰知回家後先應驗了我這個方便袋。 於是肥仔好嬲,話佢阿媽,你真係冇錯,只有彈、冇讚。 你唔啱用就比返我哋。  所以唔鐘意幫你買嘢就係咁解。 我啱啱買個杯,我唔知你又會講啲咩。

有時咩叫越描越黑?  就係佢阿媽聽完肥仔咁講佢就答話"你唔好介意,我個人好直,我真係覺得咁細可以裝咩?"。 所以肥仔都唔客氣同佢講,阿媽我好介意。 因為咁多年你都係咁。

其實我都幾想話 "你都唔好介意,你呢啲人咪直到冇朋友囉。 同埋其實我好介意。"

沒有留言:

張貼留言