2014年11月12日 星期三

淘 ~ 九陽 One CuP 隨飲機

到咗熊貓國後最大鑊莫過於淘東西.....太方便了.....足不出戶可以日淘夜淘。  今次淘了部 "隨飲機"。


其實發現這部機是在小米商城上。 那次是對小米那台小蚁 WiFi 高清攝像機有興趣,不過還沒正式開售。 所以順手又去睇睇其他商品。 發現了這台九陽隨飲機在發售。  價錢才 499  人仔。 見啲人 comment 都話咖啡唔錯。  只係 caplusal 要返九陽訂。 於是我索性上淘寶 onecup 個官方旗艦店訂貨。



499 人仔送 3 盒不同口味 caplusals 及一隻咖啡杯。





我見贈品中沒有咖啡味的所以另外選購了炭燒咖啡。



發運時箱中箱作保護。 以順豐速遞。  一天就收到貨了!  真係啱晒我呢類心急之人。



概念跟 nespresso 差不多。 但收貨後感 :
1)機身稍大。 不及 nespresso 纖巧。 咁 499 就唔好要求咁多喇。
2)有多色選擇。 我選了蘋果綠。  唔錯。
3)唔放 caplusal 的話可當普通水機。 有溫水和熱水(85 度)供熱。 按制後約 5 秒就有熱水。
4)不過原來係我一廂情願以為係咖啡機。 其實人家係膠囊豆漿機。  所以無論咩口味都帶有豆漿味。
5)caplusal 就好似 3 合 1 即溶類, 所有都已經加入糖和豆漿味。
6)caplusal 唔算貴。 最貴嘅口味都係 35 人仔有 10 個。 有些 20 人仔有 10 個。



其實出嚟效果和味道都唔錯嘅。 但係如果有純味咖啡(唔係即溶)就更好囉。  剛發現旗艦店已加價至 699 人仔了。 小米商城依舊 499 人仔。


產品 : ONE CUP KD12-Q5G 胶囊豆浆机 全自动多功能 Onecup小容量奶茶机

沒有留言:

張貼留言