2014年11月7日 星期五

上海 ~ Shop @ 田子坊

9 Oct 2014

空姐朋友飛咗過嚟搵佢老公,所以這隻識途老馬帶我行街街。  初嚟報到所以點都帶住皇太后出巡。

田子坊位於泰康路上,走入去就好似行咗入個田字入面。  裡面有各式各樣的小店。 仲有好多 cafe 和少許 pub 之類。

下次帶相機好好影吓相。



我們隨意逛,買到了這隻 35 人仔有我肥仔咁英明神武的稻草雞。




空姐朋友對這些絲綢披肩有興趣,貪其有鈕扣位,可以做出不少變化。 而且唔怕滑落。  價錢要多比較。 最初一家印花較靚,要七百幾人仔。 但係我覺得太貴,所以再行吓先。 後來走到這家,覺得 480 人仔可以接受。 所以我和空姐都一人揀一條。 而其他店的質量差就平,質量好就貴。 所以這家質量和價錢都算不錯。



空姐朋友選旗袍仔比外甥,我又買一條比小女孩。  一百蚊人仔,都唔錯。



行到攰,去咗旁邊間日月光中心商場食甜品。

晚上朋友帶我們去吃日式串燒。

沒有留言:

張貼留言