2014年11月6日 星期四

九陽電飯煲 JYF-I40FS07


剛到步,貨櫃都唔知幾時到。 無理由餐餐出口食㗎。 加上舊電飯煲都用咗超過十年,所以肥仔行過家樂褔電器部就想買飯煲。 我 target 係 P 仔。 但係不同品牌 sa 姐姐/哥哥開始殺到。 將肥仔糾纏著.....我就閃咗去。 留低佢同皇太后慢慢聽。

最後肥仔決定揀九仔 "九陽 JYF-I40FS07 3.1斤鐵釜 IH 電磁加熱電飯煲"。



賣點就是這個重 3.1 斤的內鍋。 比 staub 輕不了多少。 售價 699 人仔。

功能多,有預約 ~
灶燒飯 》》我當煲仔飯,但係我用短米,效果太濕。 效果麻麻。 有機會再試。
標準飯 》》短米。 不可跟標示注水。 要目測減水。  短米粒粒分明。  但係飯味....唔係好覺。 下次試用返長米先再評價。
快煮飯 》》同標準飯效果
粗粮飯 》》未試
稀飯     》》未試
粥/湯 》》好掂。 唔使睇火。 湯煮好後食前放回普通湯煲加熱煮多 15 分鐘就有老火湯效果。 我仲用湯功能炆牛腩、蹄膀、豬腩肉、豬手等。  這個功能預設程式時間為 2 小時。 時間可自行加減。  好好用。
蒸煮    》》好用。 蒸滑雞、排骨、魚、魚雲等。
蛋糕    》》未試過。 不過蛋糕唔好用佢嘥時間/嘥食材。

整體表現唔錯。

沒有留言:

張貼留言