2018年1月4日 星期四

2017 Xmas Ski TRip Day 2 ~ I'm ReADy

24 Dec 2017


妹妹話 I'm ready to go 😂😂。



其實係早餐後小鬼跟我和肥仔先出發去 rusutsu。  細魔、愛妻號就慢慢搞掂妹妹才出發。




因為我們要帶小鬼去租 gear。



妹妹到步後啲人見佢著得咁 cute。 個個都話佢"卡嘩依呢"!



迎接了妹妹和愛妻號後就介紹她們消遣節目。 室內必玩的包括 merry go round and 樹人。  Game room 對妹妹來說還不太適合。  而室外雪地有坐鹿車和 snow park。



搞東搞西,搞咗好耐終於上山了。  因為開始得比較遲,所以決定不到東山和 isola。  留在西山方便一會兒返回酒店會合愛妻號和妹妹午餐。

細魔坐坐吓 chair lift 突然發現自己一隻手套不翼而飛。  後來再坐一轉就發現掉落在紅色雪道上。  落山時順便拾回。 小鬼還嚴厲教瞓爸爸 "daddy, 下次小心啲喇。 我哋只係幫你執一次咋。 下次再跌就唔幫你執㗎!"。



午餐在 canteen 吃咖哩飯和拉麵。



小鬼每次脫帽後頭髮都出奇地有那種凌亂感的帥。



妺妹因為濕疹,加上那邊暖氣較乾燥,所以成日搔、搔、搔。  一見佢搔就諗起萬寧首搔搔搔廣告歌。

今日約 4 點半左右收工。  回去先泡溫泉。 但妹妹不習慣溫泉煙霧瀰漫的環境。  一直喊過不停兼喊到死去活來。 搞到愛妻號涼都沖唔到。  而我又幫不上忙。 因為妹妹不願意跟我。  所以她兩只好徹退回房的浴室。



妹妹換上浴依。 戴上聖誕帽去晚餐。



平安夜大餐。  飯後小朋友們一起去 game room。 我同肥仔就返房準備一下。



今晚平安夜煙花燦爛。



又係 party time。



妹妹超鐘意飲提子汁。 飲到咀仔都係個小丑咁。



在枱底大家有時少不免腳碰腳。  妹妹覺得好好玩。

Party time over 終於可以休息了。

沒有留言:

張貼留言