2010年10月15日 星期五

跟費天皇忠實粉絲到上海睇大師杯兼遊世博 ~ Day 3

15 Oct 2010


教主話想去超市、街市等, 主要想買些小吃回去做手信, 我自己則想到書店逛逛, 所以決住到附近的南京步行街走走, 希望會找到我們想要的。



步行街還提供了收費觀光車服務。





路經香港旅發局在上海搞的推銷活動 ~ 時尚香港 @ 上海。   問教主 "免費喎!  要唔要去轉個圈?"  佢話 "講香港, 有咩好睇"。  所以, 走o左。



步行街都有很多歐陸式建築物。



沈大成.....好多人排隊。  後來才知道這間是售賣上海傳統甜品的老字號。


by iPhone 4

隨著教主去手信店買她的心頭好。 除了買到了小吃做手信外, 還陪她買了些兩件含絲質的上衣。 不過我想找的書店卻走罷整條步行街也找不到。

漫無目的之際, 教主話想食點心, 走回頭路時她看到一間叫庸記, 哈哈, 睇清 D, 簡直離行離"辣"。  anyway,行埋去睇下, 原來係間客家菜館, 教主唔要....



行經這間店舖也非常多人在排隊, 原來係買鮮肉月餅。  雖然無食過, 但聽起嚟鮮肉月餅好似怪怪哋。

走回酒店的路上, 教主在另一地道食品店買半風乾臘肉。  跟在她背後發現她很可愛, 佢一於唔理人咁多不停用廣東話去同人又問、又講。 見到人家牛咁眼咁望住佢, 我即刻為她做翻譯。



回到酒店門口大街, 教主看到斜對面的小街有牛肉麵吃。  建議做午餐。  我當然沒有異議啦!


by lx3

我倆都點了牛肉刀削麵, 牛肉只有那三塊。  另外教主話想吃這碟辣粉絲涼拌。

回酒店後都沒有再外出了, 主要沒有什麼地方想去, 另外教主要追看球賽。

沒有留言:

張貼留言